کرکره برقی در کرج

کرکره برقی کرج

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

پانچ ایران تولید کننده کرکره برقی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت است . شما می توانید انواع کرکره مناسب خود را از پانچ ایران تهیه نمایید.

خرید کرکره برقی در کرج

از کرکره های برقی برای درب پارکینگ ها ، آپارتمان ها، پنجره و بالکن ها استفاده می شود. امروزه از کرکره های برقی برای حفاظت از محیط هایی چون مراکز تجاری ، کارگاه های صنعتی و … استفاده میشود.

کرکره برقی در کرج

یکی از نکاتی که در خرید کرکره برقی باید به آن دقت کرد جنس تیغه های آن است. باید دقت شود که از تیغه هایی که با ضایعات آلومینیوم ساخته شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل می شود.

پانچ ایران ارائه دهنده کرکره برقی در کرج با بهترین کیفیت و قیمت است . شما می توانید از پانچ ایران کرکره برقی مد نظرتان را تهیه کنید.

کرکره برقی دست دوم در کرج

پیشنهاد نمیکنیم از کرکره برقی دست دوم استفاده کنید اما اگر هزینه کافی برای نصب کرکره ندارید میتوانید از این گزینه نیز استفاده کنید.

کرکره برقی دست دوم کرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی اندازه و انواع مختلفی دارد. هر کدام از آن ها بسته به شرایط و موقعیت مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال برای درب پارکینگ بهتر است از تیغه های غضروف دار استفاده شود . زیرا این تیغه ها در هنگام حرکت صدای کمتری ایجاد می کنند.

تولید تیغه کرکره فولادی

در ادامه به بررسی  تیغه کرکره برقی می پردازیم :

تیغه پل دار : تیغه پل دار باعث می شود تا صدا داخل کرکره برقی ایجاد نشود. همچنین تیغه در برابر ضربات مستحکم تر عمل کند. تیغه کرکره برقی در مدل های بدون پل ، تک پل و دو پل تهیه می شود.

ضخامت تیغه : اگر تیغه کرکره برقی به اندازه کافی ضخیم نباشد در هنگام اتصال به هم خوب جا نمی رود . به همین دلیل تیغه پس از مدتی کش می آید . این اتفاق باعث سست شدن تیغه می شود و در نتیجه با یک ضربه کوچک به وسط کرکره ، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شود.

تیغه تک جداره و دو جداره : اگر می خواهید کارتان عمر طولانی تری داشته باشد از تیغه های دو جداره استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید از تیغه های تک جداره استفاده نمایید . تیغه های دو جداره نسبت به تیغه های تک جداره از استحکام بیشتری برخوردار است

برای خرید کرکره برقی در کرج تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تیغه کرکره برقی فوم دار

خرید کرکره فوم دار در کرج

برخی تیغه های کرکره برقی با فوم های پلی اورتان پر می شوند که مزایای بسیاری دارند. از مزایای آن میتوان به کم شدن صدای باز و بسته شدن کرکره اشاره کرد. همچنین وجود فوم باعث بالا رفتن استحکام، عایق حرارت شدن و عدم ضربه پذیری تیغه می شود. روش تولید تیغه های فوم دار به صورت رول فرمینگ است.

روش رول فرمینگ به این شکل است که ابتدا ورقه های فولاد منیزیم به شکل دلخواه فرم دهی می شود . سپس در حرارت، فوم پلی اورتان درون ورق تزریق می شود.

برای خرید کرکره برقی فوم دار در کرج تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تفاوت تیغه های کرکره برقی فوم دار و تیغه های آلومینیوم

تیغه های فوم دار به صورت رول فرمینگ تهیه می شوند اما تیغه های آلومینیوم به روش اکستروژن تولید می شوند. روش اکستروژن در درب های کرکره برقی به این صورت است که بیلت آلومینیوم در پشت قالب قرار می گیرد و سپس با فشار وارد قالب می شود. آلومینیوم وارد شده به قالب از طرف دیگر دستگاه به شکل دلخواه بیرون می آید .

تیغه های فوم دار به صورت خود رنگ هستند . همچنین بر خلاف تیغه های آلومینیومی دارای استاندارد اروپایی هستند و تولید جدید هستند.

تیغه های آلومینیومی به دلیل به روز و مقرون به صرفه نبودن و همچنین آسیب پذیری در مقابل فرسایش در کشور های توسعه یافته طرفدار ندارند.

برای خرید تیغه کرکره برقی در کرج با جنس های مختلف تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تیغه کرکره برقی غضروف دار

این نوع تیغه مشابه تیغه آلومینیوم اکسترود است اما یک تفاوت دارد. ما بین دو تیغه یک غضروف S  شکل وجود دارد . علاوه بر زیبایی باعث حرکت نرم کرکره می شود. همچنین این تیغه ها صدا را نیز کاهش می دهند.

این تیغه ها از بهترین بیلت های آلومینیومی ساخته می شوند. علت ایجاد نکردن سر و صدا در این تیغه ها چرخش نرم و آسان آن در بالای رول و وزن و ضخامت بالای آن است . همچنین عمر مفید آن نیز بیشتر است .

برای خرید کرکره برقی غضروف دار در کرج تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تیغه های پانچ شده

کرکره برقی پانچ شده

با پانچ کردن تیغه کرکره آلومینیوم و استفاده کردن از آن با تیغه های ساده ، کرکره برقی پانچ شده تولید می شود. این کرکره برقی ها برای ورود نور و دید داشتن مورد استفاده قرار می گیرند.

البته با توجه به اینکه این تیغه ها تک جداره می باشند ، مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند . در نتیجه استفاده از آن برای یک کرکره برقی کامل توصیه نمی شود . حداکثر  تا 6 تیغه پانچ توصیه می شود.

برای خرید تیغه پانچ شده کرکره برقی در کرج تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

سوالات متداول درباره کرکره برقی

  • کدام تیغه ها ارزان تر و کدام یک گرانتر است ؟

معمولا تیغه های آلومینیومی ، فولادی و گالوانیزه قیمت های نزدیک به همی دارند. تیغه های شفاف پلی کربناتی از دیگر تیغه ها گرانترند.

  • کدام موتور ها گران قیمت تر و کدام موتور ها ارزان ترند ؟

موتور های ساید مقداری گران ترند. اما اگر ابعاد در کوچک است می توانید از موتور های توبلار با قیمت پایین تر استفاده نمایید. اما برای درب های بزرگ تر با حدود 35% قیمت بالاتر می توانید از موتور های ساید با قدرت بالاتر استفاده نمایید.

  • تاثیر شرایط جوی بر عملکرد کرکره برقی چگونه است ؟

کرکره برقی ها در برابر باد و باران به راحتی عمل می کنند. همچنین با شرایط جوی سازگارند و عمر طولانی و امنیت بیشتری نسبت به درب های قدیمی  دارند. همچنین قطعی برق نیز اختلالی در کارکرد این درب ها ایجاد نمی کند زیرا به صورت دستی نیز قابل باز و بسته شدن هستند.

بله میتوانیم روی پنجره خانه یا محل کار خود نیز کرکره مخصوص پنجره نصب کنیم. همچنین اگر بالکن دارید میتوانید برای بالکن خود نیز کرکره بالکن نصب نمایید.

برای خرید انواع کرکره برقی در کرج تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

در آخر

از آنجایی که استفاده از درب های ضد سرقت و حفاظ های قدیمی، ایمنی چندانی ندارند شما می توانید از حفاظ های کرکره ای ضد سرقت استفاده کنید. کرکره های ضد سرقت از امنیت بالاتری برخوردارند. برای خرید کرکره برقی در کرج ما به شما پانچ ایران را معرفی می نماییم . شما می توانید با خیالی راحت از خدمات شرکت پانچ ایران بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |