کرکره فولادی در کرج

کرکره فولادی در کرج

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

در سال های اخیر خیلی از افراد کرکره های قدیمی خود را تعویض و کرکره فولادی نصب کرده اند.استفاده از کرکره فولادی در کرج هرروزه درحال افزایش است به طوری که کم پیش می آید در خیابان ها ببینیم  از کرکره های معمولی و قدیمی استفاده کنند.

به دلیل اینکه کرکره های فولادی جزو مستحکم ترین کرکره ها هستند به عنوان درب های کرکره های ضد سرقت به فروش می رسند.این کرکره ها با توجه به مقاومتی که دربرابر فرسایش،رطوبت،سرما،گرما،ضربه و… دارند میتوانند انتخاب بسیار مناسبی برای حفاظت از اماکن شما باشند.

اگر شما کرکره فولادی را برای منزل خود میخواهید باید بگوییم که با توجه به مزیت های قابل توجه کرکره های فولادی این نوع از کرکره ها در هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی تولید میکنند و ممکن است باعث سلب آسایش ساکنین شود. کرج با توجه به اینکه نزدیک  پایتخت است و پیشرفت های روز افزون دارد استفاده از کرکره فولادی در آن روز به روز در حال افزایش است.

خرید کرکره فولادی در کرج

زمانی که تصمیم برای خرید کرکره فولادی گرفتید متوجه می شوید این کرکره ها دارای قیمت بالایی هستند.ولی همانطور که میدانید این بالا بودن قیمت به این دلیل است که کرکره های فولادی در دسته کرکره های ضد سرقت به فروش میرسند.اگر شما به دنبال امنیت زیاد برای مکان هایی که کاربرد صنعتی، تجاری یا حتی خانگی دارند هستید باید از کرکره های فولادی استفاده کنید و قیمت بالای آن را نیز بپذیرید.

اما ممکن است بعضی از تولید کننده ها و یا سایت های فروش و نصب، قیمت را بالاتر از آنچه هست به شما بگویند و شما نیز اگر اطلاعات کاملی نداشته باشید ممکن است به مشکل بر بخورید. پس اگر به دنبال کارایی، عمر طولانی و امنیت زیاد هستید کرکره های فولادی برای شما انتخاب مناسبی است.

گروه های مهندسی و شرکت های تولید کننده و نصاب بسیاری هستند که میتوانند به شما کمک کنند .اما شرکت تولید کننده کرکره برقی پانچ ایران با داشتن متخصصان و مشاوران با تجربه میتواند به شما در خرید کرکره فولادی کمک بسزایی داشته باشد.این شرکت با داشتن تخصص و دانش متخصصان خود و همچنین تجهیزات روز اروپایی دارای خط تولیدی میباشد که تیغه های میکروپانچ تولید میکند.شما میتوانید با ارتباط گرفتن با این شرکت و مشاوره گرفتن از آن ها بهترین کرکره را برای خود انتخاب کنید.این شرکت دارای انواع کرکره ها از جمله:کرکره برقی پارکینگ، کرکره آلومینیومی ، کرکره های ضد سرقت و … میباشد.

کرکره فولادی برقی در کرج

مزایا کرکره فولادی

از مهمترین ویژگی های کرکره فولادی میتوان به ضد ضربه بودن،جلوگیری از سرقت، ضد فرسایش بودن و عمر بالا اشاره کرد.

-مستحکم و ضد ضربه بودن: کرکره های فولادی به دلیل اینکه از استحکام زیادی برخورد دار هستند میتوانند در مقابل ضربه مقاومت زیادی نشان بدهند و به راحتی شکسته و یا خم نشوند. جنس ریل و تیغه این کرکره ها فولادی است و به همین دلیل است که امکان تخریب آنها کم است و امنیت بالایی دارند.

-جلوگیری از سرقت: همانطور که گفته شد کرکره های فولادی از استقامت فوق العاده ای برخوردار هستند به همین دلیل سارقان نمیتوانند به راحتی کرکره را خم کنند و به محل وارد شوند.

-ضد فرسایش: از دیگر ویژگی های کرکره های فولادی این است که در مقابل فرسایش و زنگ زدگی مقاوم هستند.در واقع  اگر با مواد شیمایی شسته شوند و یا به طور مداوم در جهت بارش باران قرار بگیرند دچار فرسایش یا زنگ زدگی نمیشوند. کرکره های برقی معمولی که ازجنس آهن هستند به دلیل اینکه احتمال زنگ زدگی در آنها بالا است نمیتوان در مناطق شرجی مانند شمال کشور و یا مناطق گرمسیری مانند خوزستان از آنها استفاده کرد.

-عمر بالا:کرکره های فولادی دارای عمر بالایی هستند و شما میتوانید با هزینه اولیه بالا صاحب کرکره ای شوید که تا مدت ها عمر میکند. وقتی تا مدت ها نیاز به تعمیر یا تعویض نباشد از هزینه های اضافی جلوگیری میشود پس ارزش خرید را دارد.

کرکره فولادی پارکینگ کرج

قیمت کرکره فولادی

قیمت کرکره ها تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند : نوع تیغه کرکره فولادی،فوم دار بودن یا نبودن ،همچنین پرفروش بودن،طول و عرض و ارتفاع مکان نصب و… هستند. بنابراین نمیتوان قیمت دقیق و ثابتی در نظر گرفت. باتوجه به شرایط تورمی در ایران قیمت این کرکره ها و موتور آنها روز به روز در حال افزایش است بنابراین هر چه زودتر اقدام به خرید کنید برای شما به صرفه تر است. مخصوصا اگر در شهر کرج هستید به دلیل احتمال بالای سرقت بهتر است در خرید کرکره تاخیر نکنید.

همچنین کرج شهرستانی است که تابستان های بسیار گرم و افتابی را دارد. به همین دلیل اگر افراد از کرکره های فولادی استفاده کنند به دلیل اینکه این نوع از کرکره ها در برابر افتاب مقاومت دارند به سرعت آسیب نمیبیند .همچنین جالب است بدانید کرکره های فولادی عایق گرما و سرما نیز هستند.شما میتوانید ابتدا اندازه مکانی که میخواهید برای آنجا کرکره فولادی نصب کنید را بدست آورید و سپس با تماس گرفتن با مشاوران پانچ ایران قیمت دقیق را بدست آورید.

شماره تماس با پانچ ایران: 02632800055

نتیجه پایانی

باتوجه به مواردی که گفته شد، حال شما میتوانید تصمیم بگیرید که خرید کرکره فولادی برای شما مناسب است یا خیر. اگر سوالی برای شما به وجود آمد از متخصصان و مشاوران ما بپرسید. آنها میتوانند بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. این حق مشتری است که همه چیز را درباره محصولی که میخواهد خریداری کند، بداند. پس حتی اگر کوچکترین سوالی درباره ی کرکره فولادی برایتان پیش آمد و یا خواستید اطلاعاتی درباره قیمت کرکره های فولادی در کرج داشته باشید میتوانید از شرکت و مشاوران پانچ ایران کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |