کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

از کرکره برقی پارکینگ در ساختمان هایی که دارای پارکینگ هستند و یا مکان های تجاری و… که نیاز به کرکره ای دارند که به طور برقی باشد استفاده میشود.در این مقاله سعی شده است مطالب عمده درباره کرکره های برقی پارکینگ عنوان شود.

کاربرد کرکره های برقی پارکینگ

از این نوع کرکره ها میتوان در درب اصلی یا فرعی ساختمان ها یا مکان های صنعتی و تجاری استفاده کرد.این کرکره ها به این دلیل مورد استقبال قرار گرفته اند که از ورود افراد غریبه جلوگیری میکنند . به نوعی این کرکره ها برای کنترل افراد است.گاهی اوقات بعضی افراد هستند که دارای معلولیتی هستند، در این گونه از موارد وجود کرکره های برقی پارکینگ میتواند خیلی برای آنها مفید باشد.

-اندازه تیغه مورد استفاده

وقتی برای جمع اوری اطلاعات و یا خرید تیغه به بازار مراجعه کنید متوجه این میشوید به دلیل اینکه الومینیوم بسیار پر کاربرد است بیشتر تیغه ها از نوع الومینیوم هستند درواقع بیشتر اجناسی که در بازار وجود دارند از نوع الومینیومی هستند مانند همین تیغه ها و کرکره های الومینیومی که بسیار رایج شده اند. . بسیاری از افراد این جنس از تیغه را به دیگر اجناس ترجیح میدهند.تیغه هایی که تولید میشوند در سایز های مختلفی هستند.

از جمله:40، 60، 80، 90، 100، 120، 140، 160، 180 و220.اما بیشترین تیغه های مورد استفاده در سایز های 60،80،100 است.برای استفاده تیغه در درب کرکره برقی پارکینگ های مسکونی بهتر است از تیغه هایی با اندازه کوچک تر مثل 60 استفاده کنیم. اما درمکان هایی که کرکره باید حجم زیادی فشار را تحمل کند میتوانیم از تیغه های بزرگ تر که درسایز های 80 یا 100 است استفاده کنیم.

-فرق تیغه های مورد استفاده از لحاظ ظاهر

تیغه های مورد استفاده ما میتواند از لحاظ ظاهر با دیگر تیغه ها فرق هایی داشته باشد.ما میتوانیم رنگ های متنوع ای نیز استفاده کنیم رنگ های مورد استفاه ما میتواند در زیبایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

-تیغه کرکره دو رو تخت
-با طراحی خاص

-دو رو قوس

-دالبری و قوس

– قوس و مواج

شما تیغه هایی که میخواهید استفاده کنید میتوانند یک پل،دو پل،سه پل،چهارپل یا پنج پل باشند.این پل های تیغه ها میتواند در مواقعی که به استحکام بیشتری نیاز داریم تعویض شود و یا در هنگام خرید کرکره برقی پارکینگ به این نکته توجه شود.

-کرکره های فوم دار بهتر است یا بدون فوم؟

اگر بخواهید به دنبال این سوال باشید باید مشخص کنید که کرکره  برقی پارکینگ قرار است در جایی استفاده شود که فضای بیرون سر و صدای زیادی وجود دارد یا خیر؟. اگر پاسخ شما بله است پس بهتر است از کرکره های برقی پارکینگ فوم دار استفاده کنبد.

این فوم های به کار رفته میتوانند مانند عایق رفتار کنند و از به داخل آمدن صداها جلوگیری کنند همچنین کاربرد دیگری که دارند این است که میتوانند در سرما و گرما از نفوذ هوای سرد یا گرم جلوگیری کنند و به نوعی فوم هایی که در این کرکره ها استفاده میشود گرما و سرما را حفظ کنند.

درست مانند کرکره های فولادی که عایق گرما و سرما هستند.اگر در اطراف محل کار یا سکونت شما سر و صدای زیادی وجود دارد میتوانید از کرکره های فوم دار استفاده کنید.ولی اگر از کرکره بدون فوم استفاده کنید، در اجزای داخی تیغه ها فقط پل های تیغه ها قرار دارد.

-تفاوت کپس های تیغه ها

این تیغه های کرکره های برقی در هنگام باز و بسته شدن درب میتوانند از جای خود حرکت کنند و جابه جا شوند. به همین دلیل از کپس هایی میتوانیم استفاده کنیم که جلوی حرکت این تیغه هارا بگیریند تا از جای خود حرکت نکنند و جدانشوند.کپس هایی که تولید میشوند و در بازار وجود دارند از نوع های پلاستیکی یا فلزی یا ABS هستند.البته این کپس تیغه ها بیشتر در جنس پلاستیکی عرضه میشود.

-نوع موتور و قدرت

موتوری که در کرکره برقی پارکینگ مورد استفاده قرار داده میشود از مهمترین اجزا است و هنگام خرید کرکره باید به این بخش توجه ویژه شود.سه نوع موتور برای کرکره های برقی در بازار وجود دارند :ساید،تیوبلار،سانترال.

موتور تیوبلار:این نوع موتور به شکل استوانه ای است و به همین دلیل فضای بسیار کمتری را اشغال میکند و در موقعیت هایی که فضای کمی در اختیار داریم و همچنین در انجا رفت و امدهای کمی میشود میتوانیم از این موتور استفاده کنیم.

همچنین این موتور ها  توانایی این را دارا هستند که در مواقع قطعی برق به صورت دستی خلاص شوند.اما یکی از معایب این موتور ها این است که محدودیتی دارند یعنی نمیتوانند خیلی باز و بسته شوند و مکانی باشد که پر تردد باشد دچارمشکل میشود.

موتورساید:این موتور برای درب هایی که وزن زیادی دارند و تردد در انها زیاد است مورد استفاده قرار میگرد.این موتور از قدرتمند ترن و گران ترین موتورهای کرکره برقی است همچنین این کرکره ها توانایی ذخیره برق دارند.موتور 24 ولت این مدل از مدل ها دارای باطری ذخیره برق اضطراری هستد.

موتور سانترال:این موتور ها برای درب هایی است که وزن کمی دارند و میزان تردد در انها متوسط است. این کرکره ها بیشتر برای مواقعی مورد استفاده قرار میگرد که فرد بخواهد کرکره قدیم را با تکنولوژی های جدید جایگزین کن زیرا نصب و تعویضش راحت است. برای آگاهی از مناسب بودن این نوع موتور با کرکره برقی پارکینگ خود با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

قیمت کرکره های برقی پارکینگ

قیمت این نوع از کرکره ها به عوامل متعددی بستگی دارد.به همین دلیل نمیتوان قیمت مشخصی در نظر گرفت مثلا اگر تیغه های کرکره یک پل باشد یا چند پل باعث تفاوت قیمیت میشود. همچنین جنس کپس ها یا فوم دار بودن و نبودن و خیلی عوامل دیگر بر قیمت تاثیر بسزایی دارند.

کرکره برقی پارکینگ در کرج

استفاده از کرکره برقی پارکینگ در کرج روز به روز درحال افزایش است و همچنین افراد زیادی هستند که متخصص نصب کرکره های برقی فولادی،پارکینگ و …. هستد و میتوانند کرکره های شما را نصب کنند.

همچنین شما باید برای نصب اصول ایمنی را رعایت بفرمایید.در کردان،هشگرد و کرج هرروزه میزان استفاده از کرکره برقی پارکینگ درحال افزایش است و قیمت گذاری نیز با توجه به ویژگی هایی که مشتری خواستار آن است متغیر است.

پس قیمت دقیقی نمیتوان عنوان کرد ولی برای یافتن قیمت دقیقی کرکره برقی پارکینگ در کرج میتوانید به فروشگاه های مربوطه در اطراف محل زندگی خود مراجعه بفرمایید مانند:درب های کرکره برقی پارکینگ آلکا-کرکره برقی گلشهر و…

نتیجه گیری

در این مقالعه سعی شده است درباره اجزای مهم کرکره برقی پارکینگ که در هنگام خرید باید توجه داشته باشید اشاره کنیم.

شما برای انتخاب کرکره های برقی باید به عوامل ریز دیگری نیز توجه داشته باشید.ممکن است سوالات دیگری برای شما پیش بیاید که در این گونه مواقع میتوانید برای یافتن دقیق پاسخ سوالات خود میتوانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل بفرمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |