کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت

کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت

اگر برای آپارتمان خود کرکره برقی نصب کنید چه میشود؟

 

  • آپارتمان شما در برابر سارقین امن میشود
  • درب و پنجره آپارتمان شما شیک و زیبا میشود
  • رفت و آمد برای شما آسان میشود

کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت

ویژگی کرکره برقی چیست؟

 

  • فولادی و یا از جنس آلیاژ سخت غیر قابل نفوذ است
  • زیبا است
  • برقی است و با ریموت باز و بسته میشود
  • دوام بالایی دارد
  • زنگ نمیزند

اگر برای آپارتمان خود کرکره برقی نصب کنید، خیالتان از بابت سرقت های احتمالی راحت میشود. زیرا این کرکره ها از جنس فولاد یا آلیاژهای سختی هستند که هیچ سارقی نمیتواند آنها را سوراخ کند و به داخل نفوذ کند.

 

زیبایی یکی دیگر از ویژگی هایی است که با نصب کرکره برقی ضد سرقت برای آپارتمان خود ، به دست می آورید. شکل ظاهری این کرکره ها بسیار مدرن و زیبا است و جلوه خاصی به آپارتمان شما میدهد.

تصور کنید سوار ماشین خود هستید و فقط با فشار دادن دکمه ریموت درب کرکره ای پارکینگ آپارتمان شما باز میشود و شما از آن خارج یا داخل میشوید. همین حالت را مقایسه کنید با زمانی که مجبور هستید برای باز و بسته کردن درب ، از خودرو پیاده شوید و یا کسی را پیاده کنید که این کار را برای شما انجام دهد.

تعبیه موتور کرکره برقی در این کرکره ها باعث شده که شما به راحتی بتوانید این دربها یا پنجره های کرکره ای را باز و بسته کنید.

دوام بالا یکی دیگر از ویژگی های کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت است. این کرکره ها زنگ نمیزند. رنگ آنها نمیرود و در هر آب و هوایی با دوام و مقاوم است.

قبل از نصب کرکره این نکات را در نظر بگیرید

قبل از نصب کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت به این نکات دقت کنید:

  • کرکره فولادی باشد

کرکره فولادی عملا اجازه هیچگونه نفوذی را به سارقین نمیدهد

هر تولید کننده ای ، جنس خوب تولید نمیکند. تیم تولید کننده کرکره پانچ ایران افتخار دارد که بهترین انواه کرکره های فولادی ضد سرقت را تولید میکند.

  • نصب کرکره توسط تیم مجرب انجام گیرد.

نصب کرکره نیز یک مرحله مهم به شمار میرود. در صورت کار بلد نبودن تیم نصب ممکن است مشکلاتی نظیر کج نصب شدن کرکره و فشار بیش از حد به موتور برای حرکت دادن آن پیش بیاید.

کرکره فولادی بهتره یا آلمینیومی

کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت فقط با تیغه فولادی ساخته نمیشود. مدل های دیگر کرکره برقی از تیغه های آلمینیومی یا گالوانیزه برای ساخت کرکره استفاده میکنند.

تفاوت این کرکره های  به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • کرکره فولادی مقاوتر است
  • کرکره آلمینیومی سبک تر است

به طور عامیانه بهتر است بگوییم که تیغه کرکره فولادی آپارتمان ، ضد سرقت تر از تیغه آلمینیومی است. زیرا فولاد آلیاژ محکمتری نسبت به آلمینیوم است.

آلمینیوم چون سبک است، حمل و نقل آسانتری دارد. همچنین بخاطر سبک تر بودن، فشار کمتری به موتور کرکره وارد کرده و در نتیجه عمر مفید موتور در آن بالاتر است.

اما به طور کلی اگر ضد سرقت بودن کرکره برقی آپارتمان برای شما اهمیت بالاتری دارد، از کرکره برقی با تیغه فولادی استفاده کنید. اما اگر محل زندگی شما از امنیت نسبی برخوردار است یا دربهای کرکره ای شما ، جز درب اصلی ساختمان نیستند میتوانید از کرکره آلمینیومی استفاده کنید.

مناسبترین کرکره برقی ضد سرقت برای آپارتمان من کدام است؟

 

ابتدا ببینید که کرکره را دقیقا برای کدام قسمت از آپارتمان خود میخواهید؟  اگر برای پنجره میخواهید، بهتر است از کرکره پنجره استفاده کنید.

اگر برای بالکن میخواهید، بهتر است از کرکره بالکن استفاده نمایید.

اگر برای درب پارکینگ یا درب اصلی آپارتمان میخواهید، بهتر است که از درب کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت استفاده کنید.

کرکره برقی پارکنیگ آپارتمان ضد سرقت

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

قیمت ها به خصوص در کشور ایران دائما در حال تغییر هستند. برای مثال الان که در سال 1401 هستیم ، قیمت ها نسبت به سال 1400 بسیار تغییر کرده اند.

قیمت کرکره برقی شامل موتور و تیغه ها میشود:

  • قیمت موتور کرکره برقی: 1/980/000 تومان است
  • قیمت هر متر مربع تیغه: 540 هزار تومان است

مسلم است استفاده از برندهای مختلف موتور در قیمت تمام شده تغییر ایجاد میکنند.

همچنین در مورد تیغه باید گفت که اگر تیغه کرکره آلمینیومی استفاده کنید هزینه آن نسبت به تیغه فولادی فرق میکند. به طور کلی تیغه های آلمینیومی از تیغه های فولادی ارزانتر هستند.

نصب کرکره برقی آپارتمان

تیم پانچ ایران کار نصب کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت شما را انجام میدهد. در صورتی که سفارش ساخت کرکره خود را نیز به تیم پانچ ایران بدهید در آن صورت هزینه نصب کرکره شما بسیار کم خواهد بود.

مراحل نصب کرکره برقی به طور خلاصه به قرار زیر است:

  • 1. آماده سازی
  • 2. نصب رولر شاتر توکار با سیم
  • 3. نصب شاتر غلتکی داخلی با لنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نصب کرکره مقاله نصب کرکره برقی را  مطالعه کنید.

چقدر طول میکشد کرکره آپارتمان ما آماده شود؟

تیم تولید کننده پانچ ایران معمولا تیغه هایی که برای درب یا پنجره آپارتمان شما به کار میبرد را از قبل آماده و انبار کرده است. بنابراین فقط کافی است که تیغه مورد نظر خود را انتخاب کنید. هیچ نیازی به انتظار برای تولید تیغه نیست.

کار نصب آن نیز در اسرع وقت ، معمولا یک روزه انجام میشود. بنابراین برای استفاده از کرکره برقی ضد سرقت آپارتمان ، بیش از یک روز انتظار نخواهید کشید.

همین الان تلفن را برداشته و برای مشاوره رایگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تلفن همراه: 09123679680

سخن آخر

امروزه نصب کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت بسیار افزایش یافته است. علت آن این است که این کرکره ها هم زیباتر و هم امن تر هستند.

شما هم بهتر است برای آپارتمان خود از کرکره های برقی استفاده کنید. کارخانه تولیدی پانچ ایران تولید کننده انواع کرکره ها با رنگ ها و جنس های متنوع آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |