خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ به حساب می آید.

مردم برای ایجاد و حفظ امنیت راهکارهای مختلفی را امتحان نموده اند. نصب کرکره برقی یکی از  بهترین راه ها برای بالا بردن سطح امنیت به حساب می آید. شما می توانید با نصب کرکره برقی برای محل کار و یا منزل خود سطح امنیت را تا میزان قابل توجهی بالا ببرید.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید تماس بگیرید

0912-3679680۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

کرکره های برقی در انواع مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شود. چند نمونه از کرکره های برقی به شرح زیر می باشد:

1- کرکره آلومینیومی: تیغه های این کرکره از جنس  آلومینیوم می باشد. این کرکره ها بیشتر برای فروشگاه، مغازه، درب پارکینگ و … استفاده می شود. کرکره های آلومینیومی به دلیل وزن کم و استحکام بالا دارای محبوبیت زیادی می باشد.

2- کرکره ضد سرقت: این کرکره ها مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت بالا و پایین دارند. کرکره ضد سرقت می تواند در دمای +70 درجه ی سانتی گراد و -25 درجه سانتی گراد دوام آورد. به همین دلیل شما می توانید در هر آب و هوایی از این کرکره استفاده نمایید. قفل این کرکره ها اتوماتیک قرقره ای می باشد.

برای استحکام بیشتر کرکره های ضد سرقت در ساخت آن ها از مفتول های فولادی استفاده شده است. برای این نوع کرکره می توانیم هم از موتور ساید و هم توبولار استفاده نماییم. برای امنیت بیشتر می توانید برای این کرکره ها سنسور و  دوربین مدار بسته نصب نمایید تا هرگونه حرکت مشکوکی را به شما اطلاع بدهد.

3- کرکره فولادی: تیغه و ریل به کار رفته در این نوع کرکره از جنس فولاد می باشد. فلز فولاد به دلیل استحکام بالا در برابر هر نوع ضربه بسیار مقاوم می باشد.

همانطور که می دانید فلز فولاد یکی از فلز های گران قیمت به شمار می آید. به همین دلیل قیمت کرکره فولادی نسبت به دیگر کرکره ها بالاتر می باشد.

خرید انواع کرکره برقی

در هنگام خرید کرکره برقی باید چند نکته را در نظر بگیرید:

1- موتور کرکره برقی: موتوری که برای کرکره برقی انتخاب می کنید باید توانایی تحمل وزن تیغه های کرکره برقی را داشته باشد. اگر قصد نصب کرکره برقی برای مکان پر رفت و آمدی را دارید باید موتوری را انتخاب نمایید که توانایی باز و بسته شدن به دفعات را داشته باشد.

2- جنس تیغه: در هنگام خرید هر نوع تیغه دقت نمایید که جنس تیغه های به کار رفته در ساخت کرکره از مرغوب ترین آلیاژها بوده و دارای کیفیت بالایی باشد

تیغه کرکره برقی

3- کرکره و قطعی برق: باید به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام قطع شدن برق کرکره دارای چه قابلیت هایی می باشد و آیا به صورت دستی قابل باز و بسته شدن هست یا خیر؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

0912-3679680۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

مزایای خرید کرکره برقی

1- برای باز و بسته شدن به نیروی انسانی نیاز نداشته و با ریموت باز و بسته می شود.

2- دارای صدای بسیار کمی بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند.

3- کرکره برقی با تیغه فولادی دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد. از این نوع کرکره بیشتر برای طلا فروشی ها صرافی ها و … استفاده می شود.

4- از این نوع کرکره می توان در تمام فصول و شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود؛ بدون نگرانی از آسیب دیدن آن. زیرا کرکره های برقی ضد فرسایش می باشند و دارای طول عمری بالا هستند.

5- این کرکره ها به نمای ساختمان زیبایی بیشتری می بخشد و همچنین می توانید مطابق باسلیقه ی خود رنگ این کرکره را انتخاب نمایید.

6- در زمان قطعی برق می توانید کرکره را با کمک باتری یو پی اس باز و بسته نمایید.

خرید کرکره برقی چه کاربردی دارد؟

از کرکره های برقی برای اماکن مختلفی به منظور بالا بردن سطح امنیت استفاده می کنند. برخی از این مکان ها عبارتند از:

1- کرکره برقی پارکینگ: امروزه بجای استفاده از درب های دو تکه ی گاراژی، برای ورودی پارکینگ ها از کرکره برقی استفاده می نمایید، زیرا:

  • سطح امنیت بالاتری را ایجاد می کند.
  • فضای کمتری را اشغال می کند.
  • برای باز و بسته کردن نیاز به نیروی انسانی ندارد و با کمک ریموت باز و بسته می شود.

2- کرکره برقی مغازه: تیغه های کرکره برقی مغازه از جنس آلومینیوم می باشد. این کرکره ها از بیلت 6063 ساخته شده تا در هنگام باز و بسته شدن سر و صدا ایجاد نکند و همچنین دارای مقاومت و دوام بالاتری باشد.

قیمت روز کرکره برقی

مشتریان برای خرید هر کالایی که نیاز دارند به دو فاکتور قیمت و کیفت توجه ویژه ای دارند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب هر محصول را به پر فروش ترین کالا تبدیل می نماید.

مجموعه ی پانچ ایران ارائه دهنده ی انواع کرکره با قیمت مناسب می باشد. عامل مهم در تعیین قیمت کرکره جنس و کیفیت تیغه ها و همچنین موتور به کار رفته در ساخت کرکره برقی می باشد.

فلز فولاد نسبت به دیگر فلزات از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. به همین دلیل قیمت تیغه های فولادی از دیگر تیغه ها بالاتر بوده که همین امر بالا بودن قیمت کرکره ی فولادی نسبت به دیگر کرکره ها را توجیه می کند.

به دلیل نوسانات شدید بازار اگر بخواهیم قیمت کرکره برقی را در سایت درج نماییم در مدت کوتاهی قیمت ها تغییر کرده و مغایرت بین قیمت اصلی و قیمت درج شده در سایت به وجود می آید. به همین دلیل شما می توانید برای استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس بگیرید تا مشاوران ما علاوه بر اعلام قیمت شما را برای انتخاب کرکره ی مناسب راهنمایی نمایند.

0912-3679680۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

قیمت موتور کرکره برقی

موتور های کرکره برقی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که هرکدام با توجه به کارایی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.

موتور کرکره برقی

چند نمونه از موتور کرکره برقی شامل:

1- موتور کرکره برقی ساید سیرون

2- موتور کرکره برقی ساید بارزانته

3- موتور کرکره برقی ساید لیفت توربو

4- موتور کرکره برقی ساید اس دی سی SDC

5- موتور کرکره برقی ساید اورال

6- موتور کرکره برقی ساید اسمارت

7- موتور کرکره برقی ساید اتومات

8- موتور کرکره برقی ساید تسلا

9- …

برای استعلام  قیمت هر یک از این موتور ها و همچنین مشاوره ی رایگان برای انتخاب موتور مناسب با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

0912-3679680۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |