دربهای کرکره ای ضد سرقت

دربهای کرکره ای ضد سرقت

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دربهای کرکره ای ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

امروزه با افزایش سرقت ها افراد و خصوصا مغازه داران به فکر دربهای کرکره ای ضد سرقت برای حفظ امنیت مغازه و خانه های خود افتاده اند. دربهای کرکره ای ضد سرقت در مکان های حساس مانند طلافروشی ها و مراکز مالی در سطح شهر بسیار مورد استفاده واقع میشوند. استفاده از این نوع کرکره ها میتواند مزایای زیادی نسبت به کرکره های قدیمی داشته باشد . از مهم ترین مزایای آن میتوان به امنیت بالای آن اشاره نمود.

دربهای کرکره ای ضد سرقت

انواع درب های کرکره ای

بهتر است بدانید که درب های کرکره ای انواع مختلفی دارند. هر نوع از آن ها برای مکان مشخصی استفاده میشوند. انواع کرکره برقی عبارتند از :

  • کرکره برقی شیشه ای 

این نوع کرکره برقی از خواص ویژه ای برخوردار است . معمولا دارای استحکام کششی بالا ، با پرستیژ و ضد حریق هستند.

  • کرکره برقی پنجره ای 

استفاده از این کرکره برقی ها در واقع برای زیبایی ویلا ها و خانه ها استفاده میشود. در حقیقت این نوع کرکره ها عامل مهم ذخیره انرژی هستند.

  • کرکره برقی پارکینگ 

این نوع کرکره ها از آلومینیوم مرغوب ساخته میشود. همچنین دارای تنوع رنگ بالا هستند.

  • دربهای کرکره برقی ضد سرقت 

این نوع درب ها معمولا از آلومینیوم مستحکم یا فولاد ساخته میشوند.دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. معمولا مستحکم و ضد ضربه هستند . به همین دلیل برای مکان هایی که به امنیت بسیار بالا نیاز دارند استفاده میشوند.

 

مزایای دربهای کرکره ای ضد سرقت نسبت به حفاظ های سنتی

مزایای دربهای کرکره ای ضد سرقت نسبت به انواع قدیمی خود بسیارند :

  • از امنیت بالاتری برخوردار است .
  • به راحتی خراب نمیشود.
  • تنوع رنگی بالایی دارد.
  • باعث زیبایی بیشتر ورودی ساختمان ها میشود.
  • قابل شستشو است .
  • در صورت قطع شدن برق میتوان آن را به صورت دستی باز و بسته کرد.
  • کرکره ضد سرقت عایق گرما و سرما 
  • از ورود گرد و غبار و حشرات ، و حتی نور خورشید جلوگیری میکند.
  • فضای کمی را اشغال میکند.
  • دارای گارانتی از سمت شرکت نصاب هستند.
  • سر و صدای کمتری نسبت به نمونه های قدیمی حفاظ ها دارند.

ویژگی منحصر به فرد کرکره برقی ضد سرقت

تیغه های کرکره ای ضد سرقت معمولا از جنس فولاد هستند . این نوع کرکره های فولادی  مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و همچنین تنوع رنگی بالایی نیز دارند.شما میتوانید نسبت به ابعاد درب خود بهترین موتور را نیز برای آن انتخاب کنید.

مشخصات فنی کرکره برقی ضد سرقت

دربهای کرکره ای ضد سرقت دارای مشخصات فنی منحصر به فردی است .

پروفیل های درون کرکره برقی های ضد سرقت از مفتول هایی با جنس فولاد ساخته شده اند. این مفتول ها ساختار مقاومی دارند و به راحتی خم نمیشوند. همچنین درب های کرکره ای قابل نصب در ابعاد مختلف هستند. هرچه موتور کرکره برقی قوی تر باشد ، درب های عریض تری میتوان ساخت. موتور های ساید در بازار به عنوان موتور های صنعتی شناخته میشوند . این موتور ها جزو قوی ترین موتور ها هستند و برای درب های فروشگاه ها ، کارگاه ها و مراکز صنعتی کاربرد فراوانی دارند.

موتور های توبلار دسته دیگری از موتور های درب های کرکره ای هستند که نسبت به موتور های ساید ضعیف تر عمل میکنند. اغلب آن ها نیز برای درب های آپارتمان ها و مراکز کوچک تر کاربرد دارند. قیمت موتور های ساید نسبت به موتور های توبلار بیشتر است اما در بلند مدت مقرون به صرفه تر خواهند بود. همچنین دوام و عمر طولانی تری نیز دارند.

کرکره های گالوانیزه  در برابر شرایط محیطی مقاوم هستند. همچنین از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و در برابر فشار  و برش و خم فشار بیشتری را تحمل میکنند. همچنین این تیغه ها عایق دما و صدا هستند. به همین دلیل در اماکنی که در آن ها صدا زیاد است مانند کارگاه های برش کاری از این نوع تیغه ها استفاده میشود. در محیط های مرطوب نیز استفاده از این تیغه ها توصیه میشود زیرا ضد زنگ هستند.

 

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

قیمت این نوع حفاظ ها بستگی به جنس ، ابعاد و مواردی از این قبیل دارد.همچنین مواردی نظیر هزینه حمل و نقل ، قیمت موتور محرک و … نیز باید در نظر گرفته شود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09191234567

 

حفاظ کرکره ای درب منازل و آپارتمان  (درب های آکاردئونی ضد سرقت)

حفاظ های آکاردئونی عموما مشبک هستند و به صورت شبکه های لوزی شکل از جنس آهن ساخته میشوند. این نوع درب ها بر روی یک ریل سوار هستند و حرکت آن ها بسیار روان است . از دیگر خصوصیات درب های آکاردئونی میتوان به فضای کمی که اشغال میکنند اشاره کرد. درب های آکاردئونی برای امنیت منازل و در برخی موارد جداسازی فضاهای متعدد استفاده میشود .

دربهای کرکره ای ضد سرقت

درب کرکره ای ضد گلوله

کرکره پلی کربنات ( شفاف ) 

نوعی از کرکره برقی هایی که بسیار کاربرد دارند، کرکره های پلی کربنات هستند. این کرکره ها معمولا در اماکنی که به جهت امنیت یا به هر دلیل دیگری لازم است در هنگام شب به داخل آن دید داشت کاربرد دارد.

کرکره برقی شفاف علاوه براینکه نور را عبور میدهد ، در برابر اشعه UV  نیز محافظت میکند. همچنین این تیغه در مقایسه با تیغه های دیگر ( گالوانیزه، فولادی ، آلومینیومی و …) از مقاومت بالاتری برخوردار است و ایمنی بیشتری در مقابل سرقت دارد. همچنین انواع آن دارای تاییدیه از طرف نیروی انتظامی نیز هستند.

تیغه های این نوع کرکره ها  ضد ضربه و ضد گلوله هستند . همچنین مقاوم در برابر آتش هستند . ظاهری زیبا و شکیل نیز دارند. این نوع تیغه ها امکان تولید دز انواع رنگ های برنزی ، قرمز ، مشکی و دودی را دارند . همچنین میتوان با اضافه کردن مواد رنگ آن را به شیری مات تغییر داد .

و در آخر

نصب دربهای کرکره ای ضد سرقت برای افزایش امنیت در محیط های مختلف بسیار تاثیر گذار میباشد. همچنین این درب ها علاوه بر افزایش امنیت ویژگی های دیگری نیز دارند. استفاده از این نوع درب ها برای همه افراد امکان پذیر است . توصیه میشود در صورت خرابی دربها به هیچ وجه شخصا اقدام به درست کردن آنها نکنید. بهترین روش این است که  با یک شرکت متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |