تولید تیغه کرکره فولادی

تولید تیغه کرکره فولادی

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تولید تیغه کرکره فولادی

تیغه فولادی

تیغه های فولادی از بهترین تیغه هایی هستند که برای درب کرکره برقی استفاده میشوند. این تیغه ها از آلیاژ آهن و فولاد سخت دومیل به صورت تک جداره تولید میشوند.

از لحاظ ظاهری نیز تیغه های فولادی تک جداره با تیغه های آلومینیومی با هم تفاوت دارند.

تیغه های فولادی همان تیغه های گالوانیزه هستند که به صورت تک جداره و با ضخامت بیشتری نسبت به تیغه های دوجداره و به روش رول فرمینگ تولید میشوند.

 

تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

کرکره  فولادی نوعی در است که از بخش های توری به هم پیوسته ساخته شده . از نوارهای فولادی سرد تشکیل میشود . معمولاً در خانه ها و مغازه ها استفاده می شود.

اما در واقع استفاده از این کرکره های برقی با توجه به معایب بسیار و خرابی های پیاپی توصیه نمیشود . تولیدکنندگان به تولید کرکره های برقی با استفاده از تکنولوژی های جدید دست زده اند. حاصل این تکنولوژی های جدید کرکره برقی های آلومینیومی است . کرکره  های آلومینیومی نسبت به کرکره های فولادی با معایب و خرابی های کمتری مواجه است .

 تولید تیغه کرکره فولادی

مهمترین قسمت در تولید کرکره فولادی برقی ، تولید تیغه کرکره فولادی میباشد . معمولا از جنس آلومینیوم اکسترود ساخته میشود.

این نوع کرکره ها کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای قیمت مناسب تر و به صرفه تری نسبت به بقیه کرکره ها هستند.

مقاومت بالا در برابر شرایط جوی ، ضربه و فشار  باعث شده تا این کرکره ها به عنوان درب ضد سرقت شناخته شوند. و از امنیت بالایی برخوردار باشند.

تیغه های کرکره ای پانچ ، تیغه هایی هستند  که در سطح آن ها سوراخ هایی ایجاد شده تا نور بتواند از آن عبور کند. در تیغه های آلومینیومی امکان پانچ وجود ندارد. زیرا این تیغه ها امکان پاره شدن بر اثر فشار را دارند.

اما در تیغه های فولادی امکان پانچ شدن در عرض تیغه وجود دارد که آن را فول پانچ مینامند. تیغه های فول پانچ از از زیباترین و خاص ترین محصولات میباشند.

چگونگی تولید تیغه کرکره فولادی

این نوع تیغه ها عموما به صورت خم زدن ورقه های فولادی تولید میشوند. این  تیغه ها بر خلاف تیغه های آلومینیومی  دو جداره ، به صورت تک جداره ساخته میشوند. تیغه ها پس از تولید برش میخورند. با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشیده میشوند. در بازار با انواع رنگ ها عرضه میشوند.

استحکام و استقامت بیشتری نسبت به تیغه های آلومینیومی دارند. به همین دلیل از آن ها میتوان در مکان هایی که به امنیت بالا نیاز دارند استفاده کرد. در جاهایی مثل سوله های صنعتی از این نوع استفاده میشود.

از مزایای این تیغه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استحکام و استقامت بالا
  • ضد سرقت
  • تنوع رنگ

کرکره گالوانیزه فوم دار

برای اینکه ورقه کرکره خالت خود را حفظ کند در فضای خالی بین دو لایه آن از یونولیت نسوز یا فوم پلی یورتان استفاده میشود. این فوم توسط دستگاه به داخل تیغه تزریق میشود.

از مزایای این نوع کرکره میتوان به بالا بردن استحکام تیغه ها ، عایق صوتی و حرارتی اشاره نمود.

تفاوت کرکره برقی فولادی با کرکره برقی معمولی

کرکره برقی فولادی دارای مقاومت بالایی است.

کرکره های معمولی با مرور زمان دچار فرسایش میشوند. اما کرکره های فولادی دارای روکش گالوانیزه هستند. پس در برابر تابش نور خورشید و سایر عوامل جوی خاصیت ضد فرسایشی دارند. کرکره های معمولی با گذشت زمان و فرسایش رنگ خود را از دست میدهند. اما به علت گالوانیزه بودن کرکره های فولادی ، دچار فرسایش نمی شوند و همخواره رنگ ثابتی دارند.

کرکره های فولادی به علت مقاومت بالای فولاد به عنوان ضد سرقت شناخته میشوند. همچنین کرکره های فولادی نسبت به کرکره های معمولی عمر طولانی تری دارند.

نصب کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

برای نصب کرکره برقی شما باید از یک شرکت متخصص در این زمینه کمک بگیرید. عملیات تولید و نصب تیغه کرکره فولادی کار تخصصی است . اگر نصب کرکره به درستی انجام نشود در آینده خطرات ایمنی بسیاری را به همراه دارد.

ابعاد و اندازه های تیغه کرکره فولادی

این تیغه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی عرضه میشوند. اندازه آن ها بستگی به موارد استفاده آن ها دارد، برای مثال اگر کرکره پنجره میخواهید، دارای اندازه متفاوتی نسبت به کرکره پارکینگ خواهد بود.

  • تیغه کرکره فولادی با عرض 80 و 100 میل برای مصارف ایمین
  • تولید تیغه کرکره فولادی با عرض 60 میل برای مصارف فروشگاهی و مسکونی
  • تیغه کرکره فولادی با  عرض 40 میل برای مصارف صنعتی و کارگاهی
  • تولید تیغه کرکره فولادی با عرض 60 و 80 میل برای مصارف صنعتی و فروشگاهی

مراحل نصب کرکره فولادی

بعد از تولید کرکره برقی فولادی باید آن را نصب کنیم که شامل موارد زیر است:

  • نصب پروفیل کرکره برقی
  • نصب صفحه پلیت کرکره برقی موتور توبلار
  • نصب شفت کرکره
  • نصب بلبرینگ و اندکپ
  • نصب رسیور
  • نصب کرکره برقی فولادی
  • تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی
  • نصب جاقفلی کرکره برقی

قیمت کرکره برقی فولادی

قیمت کرکره برقی فولادی  به عوامل مختلفی مثل ابعاد و تعداد تغیه های مصرفی در کرکره بستگی دارد. اما به طور میانگین میتوان گفت که قیمت این نوع کرکره برقی از 250000 تومان آغاز میشود.

امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت محصولات ، قیمت این نوع کرکره ها نیز بالاتر رفته است . اما این شرکت با هدف جلب رضایت مشتری کرکره های فولادی را با قیمت مناسب تری نسبت به بقیه عرضه میکند.

پانچ ایران تولید کننده انواع تیغه های فولادی آماده ارائه خدمات با قیمت مناسب به هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشد.

میتوانید برای سفارش انواع کرکره با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید: کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان در زمینه تولید تیغه کرکره فولادی یا فروش آن به شما عزیزان میباشند

شماره تماس : ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

شماره همراه: 09123679680

 

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |