کرکره برقی

کرکره برقی پانچ ایران

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

کرکره برقی بهترین پیشنهاد برای محافظت از خانه و محل کار شما است

کرکره برقی چیست؟

به هر نوع درب و پنجره که به صورت کرکره ای و اتوماتیک باز و بسته شود کرکره برقی گفته میشود. استفاده از درب های کرکره ای سنتی در گذشته مرسوم بود اما کرکره برقی که با نیروی الکتریسته و به صورت کنترل از راه دور (ریموت) باز و بسته شود چند سالی است که مرسوم شده است.

محاسبه قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • جنس تیغه ها
  • اندازه تیغه ها
  • نوع موتور

همچنین قطعه ای به نام شفت که در بالای کار نصب میشود در قیمت تمام شده تاثیر میگذارد. علاوه بر این اگر قطعاتی مانند چشمی بخواهید، قیمت آن به کرکره اضافه میشود.

قیمت هر متر مربع کرکره برقی

قیمت هر متر مربع کرکره برقی بستگی به نوع تیغه کرکره ای که انتخاب میکنید دارد.  همچنین با توجه به تورم و افزایش قیمت مداوم در ایران قیمت ها با توجه به تاریخ خرید متفاوت هستند. اما برای اینکه درباره قیمت ذهنیتی داشته باشید حدودا:

  • 540 هزار تومان قیمت هر متر مربع کرکره

برای استعلام قیمت تماس بگیرید:

۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

0912-3679680

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی یک کار تخصصی است که باید توسط اهل فن انجام شود. دقت کنید که خودتان اقدام به نصب کرکره نکنید. معمولا شرکت های تولید کننده خودشان کرکره ها را نصب میکنند.

نصب کرکره برقی

هزینه نصب کرکره برقی معمولا مقدار مشخصی است که هزینه حمل به محل شما به آن اضافه میشود.

اگه کرکره برقی نصب کنیم چی میشه؟

با نصب کرکره برقی محل شما در برابر سرقت ایمن میشود. همچنین دیگر لازم نیست اقدام به باز و بسته کردن کرکره به صورت دستی کنید. در گذشته کرکره مغازه ها با دست بالا و پایین برده میشد.

باز و بسته شدن برقی

امروزه هیچ نیازی به باز و بسته کردن دستی کرکره ها وجود ندارد. برای همین این کرکره ها برای هرگونه درب یا پنجره ای، مانند درب پارکینگ قابل استفاده شده اند.

برای مثال میتوانید در ماشین خود نشسته و فقط با فشار دادن یک دکمه ریموت، درب پارکینگ را باز و بسته کنید و هیچ نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست.

ایمنی در برابر سرقت

 

کرکره ها در برابر سرقت مقاوم هستند. جنس مستحم تیغه کرکره ها باعث شده است که نفوذ سارقین به آن تقریبا غیر ممکن شود. دقت داشته باشید که اگر در منطقه ای هستید که دزدی زیاد اتفاق می افتد حتما تیغه فولادی را برای کرکره خود انتخاب کنید.

انواع کرکره برقی

کرکره های برقی انواع مختلفی دارند که معمولا با توجه به نوع تیغه از هم مجزا میشوند:

  • تیغه فولادی
  • تیغه گالوانیزه
  • تیغه آلومینیوم
  • تیغه پلی کربنات

کرکره تیغه فولادی

کرکره فولادی محکم ترین نوع کرکره محسوب میشود. این نوع کرکره ضد سرقت است. امکان سوراخ کردن آن وجود ندارد. همچنین به دلیل مقاوت بالا در برابر زنگ زدگی میتوان از آن در محیط های مرطوبی همچون شهرهای شرجی استفاده کرد.

رنگ تیغه فولادی

رنگ تیغه فولادی ثابت است. یعنی دچار رنگ پریدگی نیمشود. حتی اگر این کرکره ها دائما در زیر تابش مستقیم نور آفتاب باشند، رنگ آنها به ندرت دچار پریدگی میشود.

مقاومت تیغه فولادی

مقاومت این تیغه ها به قدری است که اگر با یک میله فولادی به جان آن بیوفتید، نمیتوانید در آن سوراخ ایجاد کنید. بنابراین کرکره فولادی ضد سرقت است. فیلم زیر مقاومت یکی از تیغه های فولادی ساخت پانچ ایران را در مقابل ضربه نشان میدهد.

کرکره تیغه آلومینیومی

نوع دیگر کرکره برقی ، کرکره با تیغه آلومینیومی است. به کار بردن تیغه آلومینیوم در ساخت کرکره مزیت های زیر را دارد:

  • آلومینیوم سبک است و حمل آن آسان است
  • وزن کم آلومینیوم باعث فشار کمتر به موتور کرکره میشود.

کرکره تیغه پلی کربنات

این تیغه ها به شکل شیشه ای هستند. شیشه ای بودن تیغه های این نوع کرکره برقی باعث میشود که مردم بتوانند محتویات داخل مغازه یا فروشگاه شما را ببینند.

معمولا از این نوع کرکره برای بانک ها و پاساژها استفاده میشود.

5 محل مناسب برای نصب کرکره

در اینجا میخواهیم موارد استفاده از کرکره برقی را برایتان شرح دهیم.

کرکره ها به طور معمول برای موارد زیر استفاده میشوند:

  • کرکره درب پارکینگ
  • کرکره پنجره
  • کرکره مغازه
  • کرکره بالکن
  • کرکره درب آپارتمان

کرکره درب پارکینگ

درب پارکینگ ها یکی از موارد پر استفاده از کرکره ها هستند. یکی از ویژگی های جذاب استفاده از کرکره درب پارکینگ ، باز و بسته شدن آن به صورت اتوماتیک است.

شما میتوانید روی کرکره خود یک چشمی تعبیه کنید که به صورت اتوماتیک درب را برایتان باز و بسته کند. اگر هم چشمی نصب نکنید، ریموت همان کار را میکند به شرطی که دکمه آن را فشار دهید.

کرکره پنجره

شاید برایتان جالب باشد که میتوان روی پنجره نیز کرکره نصب کرد. استفاده از کرکره برقی پنجره برای مکان هایی توصیه میشود که پنجره های بزرگ دارند و امکان سرقت از طریق پنجره ممکن میباشد. با نصب کرکره پنجره این امکان به صفر میرسد.

کرکره مغازه

برای مغازه خود حتما کرکره نصب کنید. امروزه اکثر مغازه ها کرکره اتوماتیک دارند. استفاده از کرکره دستی برای مغازه تقریبا منسوخ شده است. به خصوص در شهر های بزرگ

کرکره بالکن

بالکن ها هم مواردی هستند که امکان استفاده از کرکره برای آنها مهیا است. مخصوصا اگر بالکن بزرگی دارید که امکان ورود به محل شما از طریق آن وجود دارد، حتما کرکره برقی بالکن را برای آن تهیه فرمایید

کرکره درب آپارتمان

درب آپارتمان ها نیز از جمله مواردی هستند که کرکره برای آنها استفاده میشود. کرکره درب آپارتمان کار شما را بسیار ساده میکند. دیگر نیازی به قفل و بست کردن درب آپارتمان نیست و خود کرکره تمام اقدامات امنیتی را برایتان انجام میدهد.

برای خرید کرکره چگونه اقدام کنیم ؟

برای استعلام قیمت و خرید کرکره برقی فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین کرکره مناسب برای شما راهنمایی میکنند.

همچنین در صورت انتخاب کرکره، به سرعت کار آماده سازی آن آغاز میشود و به محل شما ارسال و توسط تیم فنی ما نصب میشود.

تلفن های تماس با مجموعه پانچ ایران

تلفن ثابت: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

تلفن همراه: 09123679680

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |