قیمت کرکره برقی فولادی

قیمت کرکره برقی فولادی

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

قیمت کرکره برقی فولادی را عوامل مختلفی تعیین میکنند.

ریل و تیغه های به کار رفته در این کرکره از جنس فولاد می باشد. به دلیل بالا بودن قیمت فلز فولاد، قیمت کرکره برقی فولادی نیز نسبت به کرکره های دیگر بالاتر می باشد.

شما می تواند کرکره فولادی را با  بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت پانچ ایران تهیه نمایید.  کرکره برقی فولادی مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی و به صورت سفارشی ساخته می شود. در ساخت کرکره برقی فولادی از بهترین تیغه ها با کیفیت بالا استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که این تفاوت قیمت با توجه به مقاومت و استحکام این کرکره کاملا منصفانه می باشد. زیرا شما با پرداخت کمی پول بیشتر می توانید از امنیت بسیار بالاتری برخوردار شوید.

از کرکره های فولادی بیشتر برای درب آپارتمان، پارکنیگ، مغازه و … استفاده می شود.

قیمت کرکره برقی فولادی

عوامل موثر در تعیین قیمت کرکره برقی فولادی

برای تعیین قیمت کرکره برقی فولادی چند عامل را باید در نظر بگیریم. قیمت کرکره برقی را نوع موتور استفاده شده در ساخت کرکره و جنس تیغه های کرکره تعیین می کند.

تیغه های کرکره از جنس های مختلفی مانند: گالوانیزه، فولادی، آلومینیوم ساخته شده است. تیغه ی فولادی نسبت به دیگر کرکره ها دارای قیمت بالاتری می باشد.

فلز فولاد جزو فلز های گران قیمت به حساب می آید و همچنین به دلیل سنگین بودن و مقاومت در برابر ضربه تیغه های ساخته شده از فولاد گران قیمت تر بوده بنابر این کرکره های فولادی دارای قیمت بیشتری می باشند.

علاوه بر تیغه، نوع موتور به کار رفته در ساخت کرکره برقی نیز بسیار موثر می باشد.

در ساخت کرکره برقی از 2 نوع موتور استفاده می شود.

1- موتور تیوبلار: این موتور دارای قیمت مناسب بوده و بیشتر برای مکان هایی با عرض کمتر و همچنین میزان تردد کمتر استفاده می شود.

1- این موتور ها فضای کمتری اشغال می کنند.

2- دارای قیمت مناسب و به صرفه می باشد.

3- این موتور ها دارای شکل ظاهری زیبایی دارند.

 

2: موتور ساید: این نوع درب به دلیل داشتن قدرت بالا بیشتر برای اماکن پر رفت و آمد مانند پاساژ ها و درب پارکینگ استفاده می شود. این موتور ها نسبت به موتور تویوبلار از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

بنابراین قیمت کرکره برقی فولادی شما با انتخاب این نوع موتور برای آن کمی بالاتر میرود

 

مزایای موتور ساید

1- نصب آسان

2- این موتور ها می توانند در هنگام قطع شدن برق به صورت دستی نیز باز و بسته شوند.

3- این موتور ها بی صدا هستند

4- این موتور ها بسیار مقاوم بوده به همین دلیل توانایی تحمل وزن بالا را نیز دارد. پس می توان گفت موتور های ساید محدودیت وزنی ندارند.

 

خرید کرکره برقی فولادی

اگر قصد خرید انواع کرکره برقی را دارید می توانید با برقراری یک تماس کرکره ی مورد نیاز خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

شماره تماس: 02632800055

شمراه همراه: 09123679680

کرکره های ساخته شده در شرکت تولیدی کرکره پانچ ایران از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

 

تعیین قیمت کرکره برقی فولادی

تعیین قیمت کرکره برقی فولادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند: نوع موتور کرکره، ضخامت تیغه، تعداد تیغه و … که می تواند در تعیین قیمت کرکره موثر باشد.

قبل از خرید، مقدار هزینه ی مد نظر برای خرید کرکره را مشخص نمایید. کارشناسان ما دلسوزانه و آگاهانه شما را در انتخاب بهترین کرکره با قیمت مناسب راهنمایی می نمایند.

کرکره های تولید شده در شرکت پانچ ایران بدون واسطه و مستقیم به دست مشتریان می رسد. به همین دلیل دارای قیمتی رقابتی و منصفانه می باشد.

برای خرید هر نوع کرکره که نیاز دارید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سفارش خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

برای استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

درب کرکره برقی فولادی

از این درب معمولا برای واحد های صنعتی مانند: کارخانه ها، گاراژها، انبارها و … استفاده می شود. ویژگی های این کرکره باعث بالا رفتن امنیت ساختمان شده و همچنین می تواند عایق خوبی برای انرژی ها(درجه حرارت و میزان صدا) باشد.

قیمت کرکره برقی فولادی با توجه تمام این ویژگی ها خیلی هم بالا نیست. به خصوص با ویژگی هایی که در ادامه ذکر میکنیم:

 

4 ویژگی کرکره برقی فولادی

 

1- ضد ضربه: وارد شدن ضربه های سنگین به کرکره برقی می تواند باعث آسیب رسیدن به کرکره و خراب شدن آن شود. بعضی از سارقین برای سرقت از این روش برای رد شدن از کرکره برقی استفاده می کنند. اما کرکره های فولادی ضد ضربه بوده و در برابر هر گونه ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 

2- ضد فرسایش: فولاد از جمله فلز های مقاوم و سخت می باشد که در برابر فرسایش طبیعی نیز مقاوم می باشد. به همین دلیل می توان از این کرکره در آب و هوای مختلف استفاده نمود. یکی دیگر از دلایل اینکه قیمت کرکره برقی فولادی کمی بالا است همین است.

 

3- رنگ دائمی: کرکره های معمولی به مرور زمان بر اثر عواملی مانند: شستشوی مداوم , عوامل فرسایشی , عدم نگهداری صحیح و …. کیفیت رنگ خود را از دست می دهد و باعث می شود کرکره دچار رنگ پریدگی شده و زیبایی خود را از دست بدهد. اما چون برای رنگ آمیزی کرکره های فولادی از روش گالوانیزه استفاده می شود. این کرکره ها دچار چنین مشکلی نمی شوند.

 

4- ضد سرقت: کرکره های فولادی به دلیل ضد ضربه و مقاوم بودن به کرکره ی ضد سرقت نیز معروف می باشند. عبور از این کرکره ها برای سارقین غیر ممکن می باشد.

 

معایب کرکره های فولادی

 

1- تولید سر و صدا: از معایب کرکره ی فولادی می توان به ایجاد سر و صدا اشاره نمود.کرکره های فولادی به دلیل نوع تیغه ای که دارند در هنگام باز و بسته شدن ایجاد سر و صدا می کنند.  این میزان سر و صدا البته قابل تحمل است و مزاحمت زیادی برای همسایه ها ایجاد نمیکند.

 

2- قیمت بالا: فلز فولاد از گران بها ترین فلزها به شمار می آید. تیغه های کرکره فولادی از فلز گران قیمت فولاد ساخته شده به همین دلیل قیمت کرکره های فولادی نیز بالا می باشد.

این کرکره ها به دلیل مقاومت بالا می توانند به خوبی مانع از ورود سارقین به ساختمان شوند. این کرکره ها باعث ایجاد امنیت بسیار بالایی می شوند و در واقع می توان گفت قیمت بالا ی آن به کارایی آن می ارزد.

.برای استعلام قیمت کرکره برقی فولادی با شماره ی زیر تماس بگیرید.

 

09123679680 – 02632800055

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |