قیمت کرکره پنجره

قیمت کرکره پنجره

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

کرکره پنجره یکی از پر فروش ترین و متداول ترین  محصولات برقی در بازار است . قیمت کرکره پنجره متناسب با ابعاد و اندازه های پنجره و… می تواند متفاوت باشد . کرکره پنجره در موارد مختلفی مانند منازل مسکونی ، ادارات و … مورد استفاده قرار می گیرد . در ادامه به توضیحات بیشتر راجع به کرکره پنجره و قیمت کرکره پنجره در انواع مختلف می پردازیم .

قیمت کرکره پنجره

کرکره پنجره 

قبل از ورود کرکره برقی پنجره ، استفاده از کرکره پنجره های دستی کاربرد زیادی داشت . این کرکره ها در منازل مسکونی ، ادارات و … مورد استفاده قرار می گرفتند. این کرکره ها از دیده شدن محیط داخل جلوگیری می کردند.و همچنین باعث جلوگیری از ورود نور نیز می شدند.

اما با روی کار آمدن کرکره برقی پنجره ، علاوه بر مزایای ذکر شده ، امنیت بیشتر و ضد سرقت بودن نیز به آن اضافه شد . این کرکره ها را میتوان بر اساس جنس تیغه دسته بندی کرد . از مهم ترین آن ها می توان به کرکره پنجره پلی کربنات و کرکره پنجره فلزی اشاره نمود. میتوان گفت یکی از عوامل تعیین قیمت کرکره پنجره جنس تیغه آن است.

مراحل نصب پرده کرکره دستی

  • پنجره را اندازه گیری کنید .
  • محل نصب پرده کرکره را مشخص کنید .
  • محل نصب را سوراخ کنید
  • قلاب ها را در جایشان پیچ کنید .
  • کلیپ های والان را در محل مناسب قرار دهید .
  • ریل کرکره را نصب کنید .
  • والان را روی ریل قرار داده و نصب کنید .

نصب پرده کرکره دستی

کرکره فلزی

کرکره فلزی با تیغه هایی با عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شود . جنس این تیغه ها معمولا از آلومینیوم است . به همین علت به آن پرده کرکره آلومینیومی نیز گفته می شود. این نوع کرکره وزن پایینی دارد و به راحتی قابل نصب است . از ویژگی های آن می توان به  تنوع در رنگ و طرح ، شستشوی آسان ، دوام و عمر بالا و … اشاره نمود. همچنین قیمت کرکره پنجره فلزی بسیار مناسب است . 

قیمت کرکره پنجره فلزی به 3 عامل بستگی دارد . اولین معیار ابعاد پنجره می باشد که واحد آن متر مربع است . دومین معیار می تواند عرض تیغه  باشد . همانطور که گفته شد تیغه ها در دو عرض 16 و 25 میل هستند. و نکته آخر تنوع طرح ها و رنگ های کرکره پنجره می باشد .

کرکره پلی کربنات

این کرکره ها برای ادارات و بانک ها و محیط های تجاری می تواند بسیار کاربردی باشد . این کرکره ها علاوه بر زیبایی و نمای لوکسی که به محیط اطراف خود می دهند ، مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه و فشار دارند.

از ویژگی های خوب این کرکره ها می توان به تنوع رنگ زیبای آن اشاره نمود.  شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون فضای خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید . این کرکره ها را می توانید برای محیط های مسکونی نیز استفاده نمایید. قیمت کرکره پنجره در این نوع نسبت به انواع دیگر بالاتر می باشد .

کرکره پلی کربنات

کرکره فولادی

این مدل از کرکره پنجره ها با استفاده از تیغه های ساخته شده با فولاد منیزیم تولید می شوند . این نوع کرکره اغلب در ویلا ها و ساختمان های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره فولادی نسبت به انواع دیگر دارای استحکام بالاتری می باشد . پس دارای امنیت بالایی است و از ورود سارقین جلوگیری می کند . قیمت کرکره پنجره از این جنس نسبت به نوع آلومینیومی آن بیشتر است .

تفاوت کرکره پلی کربنات و کرکره آلومینیومی

تیغه های پلی کربنات دارای مقاومت بالاتری نسبت به تیغه های آلومینیومی می باشند . همچنین به دلیل استفاده از لوله های استیل و آلومینیوم در بین تیغه های پلی کربنات ، نسبت به تیغه های آلومینیومی از استحکام بیشتری برخوردارند. دمای ذوب آلومینیوم بالاتر از پلی کربنات می باشد . اما به دلیل خاصیت ضد حریق بودن پلی کربنات ، در مقابل آتش مقاوم تر است .

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره می تواند تا حد زیادی از ورود گرد و غبار جلوگیری کند.  و همچنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن استفاده می شود.  به همین دلیل در سال های اخیر در مناطق شمالی کشور به شدت مورد استفاده واقع شده است . از دیگر ویژگی های مهم این کرکره بالا بردن امنیت است . قیمت کرکره پنجره از نوع برقی نسبت به نوع معمولی بیشتر است .

کرکره برقی پنجره

قیمت کرکره پنجره

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین و اصلی ترین معیار ها در خرید کرکره پنجره و هر نوع محصول دیگری، قیمت آن است . قیمت کرکره پنجره به فاکتور های مختلفی بستگی دارد . بر همین اساس نیز با کاهش یا افزایش قیمت آن رو به رو هستیم .

از مهم ترین معیار ها می توان اشاره نمود به :

  • نوع موتور و اپراتور در کرکره برقی پنجره
  • نحوه کنترل کرکره
  • جنس
  • اندازه و ابعاد

شما در پانچ ایران می توانید کرکره پنجره مورد نظرتان را با معیار های دلخواهتان خریداری کنید .

چند نکته مهم در خرید کرکره پنجره

برای رضایت داشتن از خرید خود لازم است چند نکته را در خرید رعایت کنید .

نوع موتور به کار رفته در کرکره برقی پنجره با طول عمر کرکره و نحوه عملکرد و میزان صدای آن ارتباط مستقیم دارد . میتوان گفت پرداخت مقدار بیشتری هزینه برای داشتن موتور با کیفیت ارزش بهره مند شدن از این ویژگی ها را دارد .

نکته دیگر انتخاب جنس تیغه است . جنس تیغه را متناسب با شرایط محیط انتخاب نمایید . مثلا اگر قصد دارید فضای داخل دیده شود، تیغه های پلی کربنات می تواند گزینه مناسبی باشد .

نکته اخر اینکه اگر می خواهید کرکره برقی پنجره شما با مشکل مواجه نشود و همواره به درستی کار کند از متخصصان این زمینه برای نصب کرکره کمک بگیرید . و همچنین کرکره برقی را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید . شرکت پانچ ایران تولید کننده معتبر در زمینه انواع کرکره است .

در آخر

اگر قصد خرید کرکره پنجره در هر نوعی را دارید ، با توجه به توضیحات داده شده می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید . همچنین شرکت پانچ ایران تولید کننده و عرضه کننده انواع کرکره ها با بهترین قیمت و کیفیت است . پانچ ایران تضمین قیمت کرکره پنجره را نیز دارد .  شما می توانید محصول مرود نظر خود را با اطمینان کامل از پانچ ایران تهیه فرمایید .

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |