کرکره مغازه

کرکره مغازه

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

کرکره مغازه یک راه مطمئن برای محافظت از مغازه شما در برابر سرقت است. ویژگی های کرکره برقی به ترتیب زیر است:

  • استحام
  • زیبایی
  • رنگ دائمی

انواع کرکره مغازه

شما میتوانید 2 نوع کرکره زیر را انتخاب کنید:

  • کرکره دستی
  • کرکره اتوماتیک

همچنین کرکره ها را بر اساس جنس آنها طبقه بندی میکنند، که در ادامه به توضیح آنها نیز خواهیم پرداخت.

کرکره دستی

اگر این نوع کرکره را برای مغازه خود انتخاب کنید ، مجبور هستید که هر روز صبح هنگام باز کردن مغازه خود و هر شب هنگام بستن مغازه با دست کرکره را بالا و پایین بدهید.

این کار ممکن است کمی شما را خسته کند. اما قیمت کرکره دستی مناسب تر است و اگر هزینه کمتری میخواهید انجام دهید بهتر است که کرکره دستی را انتخاب کنید.

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک همانطور که از اسم آن پیداست به طور اتوماتیک باز و بسته میشود. روی این کرکره ها نوعی موتور نصب میشود که شما میتوانید فقط با فشار دادن یک دکمه آن را باز و بسته کنید.

همچنین کرکره های اتوماتیک کنترل از راه دور دارند و میتوانید از راه دور روی کرکره مغازه خود کنترل داشته باشید.

قیمت این کرکره ها به دلیل استفاده از موتور و ریموت بالاتر میرود اما کار شما را یک عمر راحتتر میکند.

کرکره دستی بهتر است یا اتوماتیک

هنگام مقایسه کرکره دستی و اتوماتیک باید به نکاتی توجه کنید. برای مثال قیمت کرکره یکی از موارد مقایسه این دو نوع کرکره است. کرکره دستی ساده تر است و موتور ندارد برای همین ارزانتر است.

کرکره اتوماتیک موتور و ریموت دارد بنابراین قیمت آن بالاتر است.

هنگام مقایسه باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که کرکره دستی کمتر خراب میشود. هزینه تعمیر و نگهداری آن کمتر است. کرکره اتوماتیک ممکن است موتورش خراب شود، و شما مجبور شوید بابت تعمیر موتور هزینه پرداخت کنید.

قیمت کرکره مغازه

بازه قیمتی کرکره ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس کرکره ها ، کارخانه تولید کننده آنها ، شیوه ساخت ، شیوه نصب و … در کیفیت نهایی کرکره ای که استفاده میکنید نقش دارند.

بهتر است کمی هزینه کنید تا کار تولید و نصب کرکره مغازه شما با کیفیت بالا و بدون ریسک انجام شود.

تعویض کرکره مغازه قدیمی

کرکره کهنه مغازه

اگر مغازه شما دارای کرکره قدیمی است بهتر است آن را تعویض کنید. تعویض کرکره میتواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. از جمله اینکه:

  • مغازه شما نو و زیبا میشود
  • کرکره جدید برقی است و نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارد.
  • کرکره جدید فولادی است و امکان سوراخ کردن آن توسط سارقین وجود ندارد.
کرکره دست دوم مغازه

برخی از مشتریان ما به دنبال کرکره دست دوم برای مغازه خود هستند. این دسته از افراد باید توجه داشته باشند که نصب کرکره دست دوم ممکن است برای آنها ضررهایی داشته باشد از جمله:

  • ایراد در موتور کرکره
  • تاب برداشتن تیغه ها و مشکل در باز و بسته شدن

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که حتما کرکره نو برای مغازه خود تهیه نمایید. زیرا هم خیال خودتان راحتتر است و هم نصب و راه اندازی آنها راحتتر است.

قیمت کرکره سنتی نسبت به کرکره جدید

برخی افراد به دنبال کرکره سنتی هستند. کرکره هایی که صبح با دست بالا بروند و شب با هزار زحمت پایین بیایند. این دسته از افراد باید توجه داشته باشند که علم بسیار پیشرفت کرده است و نیازی نیست به خود زحمت بدهند. زیرا کار باز و بسته شدن کرکره ها را موتور برقی انجام میدهد.

به خاطر وجود موتور برقی و همچنین، جنس بهتر کرکره های جدید، حتما استفاه از کرکره جدید برای مغازه توصیه میشود. اما در مواردی استفاده از کرکره سنتی پیشنهاد میشود:

  • برای مغازه ای که رفت و آمد کمی در آن دارید
  • برای مغازه ای که دلیلی برای هزینه کردن برای آن ندارید

برخی افراد با توجه به محله ای که در آن قرار دارند، صلاح نمیبینند که از کرکره برقی استفاده کنند. این دسته از افراد بهتر است از کرکره سنتی استفاده کنند و متحمل هزینه های اضافی نشوند.

جنس کرکره مغازه

کرکره های مغازه دارای جنس های مختلفی هستند. بسته به این که تیغه های کرکره از چه چیزی ساخته شده اند ، کرکره ها را به انواع زیر تقسیم بندی میکنند:

جنس این کرکره ها آلمینیوم است. سبک بودن آلمینیوم باعث میشود تا موتور کرکره ، به راحتی کرکره را به حرکت درآورده و فشار اضافی تحمل نکند. همین امر باعث افزایش عمر مفید کرکره و موتور آن میشود.پ

همچنین آلمینیوم زنگ نمیزند و در هوای شرجی امکان استفاه بلند مدت از آن وجود دارد.

  • کرکره رول گیتر

این کرکره ها دارای ساختاری مشبک هستند. گرچه از جنس فولاد هستند اما سوراخ هایی روی آنها تعبیه شده است تا بشود آن سوی کرکره را دید. اگر مغازه شما ویترین زیبایی دارد ومیخواهید دیده شود بهتر است از این نوع کرکره استفاده کنید.

این کرکره مقاوم ترین نوع کرکره است. فولاد از دیرباز مقاوترین فلز در برابر ضربه و فشار بوده است و امروزه نیز چنین است. برای همین کرکره مغازه ای که از جنس فولاد ساخته شده است، مقاوم ترین کرکره در مقابل سرقت است.

  • کرکره پلی کربنات یا شیشه ای

معمولا بانک ها یا موسسات این چنینی از چنین کرکره هایی استفاده میکنند. همچنین اگر میخواهید کرکره مغازه شما شیشه ای باشد و حالت ویترین داشته باشد، استفاده از این کرکره ها را به شما پیشنهاد میکنیم.

داخل این کرکره ها از فوم استفاده شده است. همین امر استحکام این نوع کرکره را نسبت به کرکره آلمینیومی بالاتر برده است.

نصب کرکره مغازه

برای نصب کرکره مغازه لازم است نوع کرکره خود را از لیست بالا انتخاب کنید و سپس با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان آماده میباشند.

کلیه اطلاعات مربوط به انتخاب جنس مناسب برای کرکره مغازه شما و چگونه نصب آن را در اختیار شما قرار میدهند و سپس میتوانید زمانی را برای نصب کرکره خود انتخاب کنید.

کرکره مغازه شما در اسرع وقت ساخته و توسط تیم مجرب نصب به محل اعزام و نسبت به نصب آن اقدام میشود.

تلفن همراه: 09123679680

تلفن ثابت: ۰۲۶۳۲۸۰۰۰۵۵

پانچ ایران تولید کننده انواع کرکره های برقی ضد سرقت

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |