قیمت تیغه فولادی کرکره برقی

قیمت تیغه فولادی کرکره برقی

قیمت تیغه فولادی کرکره برقی
کرکره های برقی را می توانیم در انواع مختلفی تهیه نماییم. هر یک از انواع مختلف کرکره برقی با توجه به ویژگی هایی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. 
برای تعیین قیمت کرکره برقی باید چند عامل را در نظر بگیریم:


1-    جنس: کرکره های برقی را با فلزهای مختلفی مانند: فلز آلومینیوم، فلز فولاد و گالوانیزه ساخته می شود که کرکره های ساخته شده با هر یک از این فلز ها دارای قیمت متفاوتی هستند. برای مثال: کرکره گالوانیزه دارای قیمت کمتری نسبت به کرکره آلومینیومی است. لازم به ذکر است که کرکره فولادی نسبت به دیگر کرکره ها از قیمت بالاتری برخوردار است. آلیاژ فولاد به دلیل داشتن خواص متفاوتی که دارد می تواند قیمت بالای این نوع کرکره ها را توجیح نماید. همانطور که می دانید آلیاژ فولاد به دلیل  بالا بودن وزنی که دارد از قیمت بالایی برخوردار است.
فلز فولاد می تواند در برابر ضربه و حرارت از خود مقاومت بالایی نشان دهد. 


2- سایز: یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت تیغه فولادی کرکره برقی سایز و اندازه ی تیغه است. برای مثال: طول و عرض جایی که میخواهید کرکره در آن نصب شود را باید اندازه گرفته و مطابق با آن سایز تیغه ها را تعیین کنیم. هر چقدر که سایز کرکره بزرگ تر باشد قیمت تیغه ها نیز بیشتر می شود. 


3- نوع موتور: به صورت کلی دو نوع موتور برای کرکره های برقی نصب میشود.

توبولار و ساید

موتورهای توبولار نسبت به موتور های ساید از قدرت کمتری برخوردار بوده و نمی توان از آن ها برای باز و بسته کردن کرکره های بزرگ و سنگین استفاده کرد. از طرف دیگر موتور های توبولار با استفاده ی مکرر و بی وقفه دچار مشکل و خرابی می شوند. اگر زمانی موتور توبولار کرکره برقی شما دچار نقص و خرابی شود امکان تعمیر آن وجود نداشته و باید آن را تعویض نمایید.
در مقابل موتورهای ساید بسیار قدرتمند عمل کرده و می توانند کرکره های بزرگ و سنگین را به دفعات در روز باز و بسته نمایند بدون آن که مشکلی برایشان به وجود آید. 
از موتور ساید برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد و همچنین مکان هایی با درب ورودی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که موتور های ساید نسبت به موتور های توبولار از قیمت بالاتری برخوردار هستند که این موضوع با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که موتورهای ساید دارند قابل توجیح است.

اهمیت قیمت تیغه فولادی کرکره برقی

زمانی که هر یک از ما به عنوان یک خریدار اقدام به انتخاب هر وسیله ای می نماییم فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار می دهیم که یکی از این فاکتور ها قیمت آن محصول است. 
در هنگام خرید همه ی ما به دنبال یک جنس با کیفیتی هستیم که در حین مرغوب بودن قیمت مناسبی نیز داشته باشد. کرکره های برقی نیز از این قاعده مستثنا نیستند.
افرادی که به هر دلیلی احساس نیاز به استفاده از کرکره برقی را حس کرده اند ممکن است در دام افراد سود جو گیر بیفتند. 
استفاده از کرکره برقی تنها یک هدف را به دنبال دارد و آن هم بالا بردن امنیت است. برخی از افراد برای آن قیمت محصولات را پایین آورند اقدام به تولید تیغه کرکره برقی بی کیفیت می نمایند و یا تیغه های گالوانیزه را به عنوان تیغه فولادی به فروش می‌رسانند. 
سوال اصلی که در اینجا مطرح است این است که آیا این تیغه ها می توانند امنیت کافی را برای مشتریان فراهم آورند؟
قیمت ارزان برای مشتریان تا چه اندازه اهمیت دارد؟
قطعا هیچکس نمی خواهد مغازه، منزل و ... مورد دست‌برد سارقین قرار بگیرد. بنابراین در هنگام انتخاب خرید کرکره تنها قیمت را مد نظر قرار نداده و کیفیت را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. 

مجموعه ی پانچ ایران

شرکت پانچ ایران با سال ها تجربه در زمینه ی تولید انواع کرکره با کیفیت همواره می کوشد امنیت مشتریان را به بهترین نحو ممکن فراهم آورد. شما می توانید با کمک کرکره های پانچ ایران مغازه، ویلا، منزل، گاراژ و یا هر مکان دیگری را برای چندین روز ترک کنید بدون آن که نگران دست‌برد سارقین شوید. 
کرکره های تولید شده در مجموعه ی پانچ ایران به صورت عمده به فروش می رسد و فروشندگان محترم می توانند با کمترین قیمت آن را تهیه کرده تا در اختیار مشتریان قرار دهند.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار