تیغه فولادی کرکره برقی

تیغه فولادی کرکره برقی

تیغه‌ی فولادی کرکره برقی از اصلی‌ترین اجزا کرکره برقی به حساب می‌آید. هربار که کرکره برقی باز و بسته می‌شود تیغه های کرکره حرکت می‌‍کنند. در هنگام بسته شدن کرکره تیغه ها رول شده و برای باز شدن از حالت رول شده به حالت باز تغییر حالت می‌دهند. این موضوع نشان دهنده ی آن است که تیغه ها از اجزا مهم و اصلی کرکره برقی هستند. لازم به ذکر است که تیغه فولادی کرکره برقی بخش مهم واساسی در جلوگیری از ورود سارقان دارد.
تیغه‌های کرکره برقی را می توان از جنس های مختلفی مانند: آلومینیومی، گالوانیزه و فولادی ساخت. اما باید بگویم تیغه فولادی کرکره برقی نسبت به تیغه هایی با جنس دیگر دارای برتری هایی است. تیغه های فولادی به دلیل ضد ضربه و نسوز بودن می تواند مانع خوبی برای ورورد سارقین به داخل ساختمان شود. 

کاربرد تیغه فولادی کرکره برقی

تیغه فولادی بر خلاف دیگر تیغه ها به صورت تک جداره و پانچی تولید می شوند. تیغه فولادی فول پانچ مانند کرکره های شفاف عمل کرده و امکان روییت پشت کرکره وجود دارد. از طرف دیگر فلز فولاد بسیار سنگین بوده که همین موضوع باعث می شود تیغه های فولادی نیز از وزن بالایی برخوردار باشند. با پانچ کردن تیغه های فولادی وزن کرکره فولادی نیز کاهش یافته و سبب می شود به موتور کرکره برقی فشار کمتری وارد شود.
فولاد نسبت به دیگر فلز ها از قیمت و وزن بالاتری برخوردار است. سوال اصلی که در این مواقع پیش می‌آید این است که: چرا اکثر مردم کرکره فولادی را به کرکره آلومینیومی و گالوانیزه ترجیح می دهند؟

1-    کرکره فولادی به دلیل جنسی که دارد کاربرد بسیاری در مناطق کویری و مناطق شرجی دارد. چراکه تیغه های فولادی در برابر فرسایش طبیعی بسیار مقاوم هستند. برای مثال: کرکره فولادی را می توانیم در مناطق کویری و مناطقی که خورشید به صورت قائم تابش دارد استفاده نماییم زیرا این عوامل طبیعی باعث فرسایش و یا پوسیدگی تیغه های فولادی نمی شود. از طرف دیگر در مناطق شرجی رطوبت باعث زنگ زدگی تیغه های فولادی نمی شود.

2-    برخی از سارقین برای تخریب کرکره های برقی از وارد کردن ضربه استفاده می کنند. اما تیغه های فولادی به دلیل ضد ضربه بودن در چنین مواقعی کاربرد بسیاری دارند. زیرا به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه می توانند از ورود سارقین به ساختمان جلوگیری نمایند.

3-    فولاد به دلیل داشتن نقطه ذوب بالا و داشتن خاصیت نسوز می تواند در محافظت از مکان های مهمی مانند: بانک، صرافی، طلا فروشی و ... کاربرد فراوانی داشته باشد. زیرا سارقین برای ورود چنین مکان هایی از روش های مختلفی استفاده می کنند که استفاده از آتش و لوازم آتش زا یکی از این روش ها است. شما با استفاده از کرکره فولادی می توانید باعث خنثی شدن چنین نقشه هایی شوید. 

خرید تیغه فولادی کرکره برقی

شرکت پانچ ایران یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه ی تولید و فروش انواع انواع کرکره برقی است. شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خود نوع کرکره برقی را انتخاب نمایید.
اگر در انتخاب کرکره سر در گم هستنید و نمی دانید کدام تیغه برای شما مناسب است می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از کارشناسان مجرب مجموعه پانچ ایران مشاوره رایگان دریافت کنید.
کارشناسان با بررسی و تحلیل شرایط مشتریان بهترین کرکره را انتخاب کرده و به مشتری پیشنهاد می دهند. شما می توانید از طریق تماس سفارش خود را در مجموعه پانچ ایران ثبت نمایید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار