کرکره فولادی بانک ملت

کرکره فولادی بانک ملت

کرکره فولادی بانک ملت
به طور کلی وظیفه‌ی اصلی همه ی بانک ها نگهداری از سرمایه مردم است. بانک ملت یکی از بزرگ ترین و شناخته شدن ترین بانک‌ها در ایران است. این بانک در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما چه مسئله ای باعث می شود تا اعتماد بین مشتریان ایجاد شود؟
ارکان هایی که باید بانک ها رعایت کنند تا بتوانند در بین مردم قابل اعتماد و محبوب شوند بسیار است. اگر بخواهم هر یک از آن ها را شرح دهیم نیاز به زمان زیادی بوده و از حوصله ی مخاطب خارج است. بنابراین آن قسمت که مربوط به کرکره های برقی می شود را برایتان شرح می دهیم.
بانک ها، صرافی، طلا فروشی و به طور کلی مشاغل حساسی که اجناس ارزشمند، پول یا ارز را نگهداری می کنند همواره ممکن است مورد دست برد سارقین و یا افراد سود جو قرار بگیرند.
برای جلوگیری از چنین مشکلاتی معمولا در ساعات باز بودن مغازه از یک مامور برای بالا بردن امنیت استفاده می کنند. اما در زمان بسته بودن مغازه چگونه از این کالاهای ارزشمند محافظت کنند؟
یکی از بهترین راه های محافظت کمک گرفتن از کرکره فولادی است. بانک ملت که یکی از شناخته شده ترین معتبرترین بانک ها در سطح کشور است برای بالابردن امنیت از کرکره فولادی شرکت پانچ ایران استفاده نموده است.

قیمت کرکره فولادی بانک ملت

اگر قصد نصب کرکره فولادی پر قدرت و مستحکمی را دارید به شما پیشنهاد می شود از کرکره فولادی بانک ملت استفاده نمایید. کرکره ها در تنوع زیادی تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت ها و ویژگی های متفاوتی هستند. 
درست است که قیمت کرکره های فولادی نسبت به دیگر کرکره ها بالاتر است، اما با توجه به میزان امنیتی که ایجاد می کند و همچنین غیر قابل نفوذ کردن مغازه می توان گفت قیمتی که کرکره فولادی بانک ملت دارد کاملا در مقابل کاربرد آن منصفانه است.
فروشندگان کرکره برقی در سراسر کشور می توانند انواع ککره برقی را در تعداد عمده از شرکت پانچ ایران تهیه نمایند. اگر به دنبال اجناس با کیفیت و مقاومی هستید که بتوانید با ارائه به مشتریان اعتماد آن ها را جلب نمایید، خرید از مجموعه ی پانچ ایران را به شما پیشنهاد می دهیم. برقراری امنیت را با کرکره های پانچ ایران تجربه نمایید.

برتری کرکره فولادی

کرکره فولادی بانک ملت نسبت به دیگر کرکره ها مانند کرکره برقی آلومینیومی، کرکره برقی گالوانیزه از برتری هایی برخوردار هستند که عبارتند از:

1-    ضد ضربه: کرکره های گالوانیزه و آلومینیومی در برابر ضربه خیلی از مقاومت بالایی برخوردار نیستند. سارقین می توانند با وارد کردن ضربه های سنگین به این کرکره ها با وسایلی مانند پوتک به آن آسیب هایی وارد نمایند. که سبب دفرمه شدن کرکره و در نهایت منجر ورود سارقین به داخل ساختمان شود. اما در مقابل کرکره آلومینیومی و کرکره گالوانیزه  یک کرکره وجود دارد که در برابر ضربه کاملا از مقاومت بالایی برخوردار است. آن هم کرکره برقی فولادی است. تیغه های کرکره فولادی از آلیاژ قدرتمند و مقاوم فولاد ساخته شده اند که می توانند در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشند.
اگر به این نوع از کرکره ها ضربه هایی ممتد با پوتک وارد شود هیچ گونه آسیبی به کرکره وارد نشده و همچنان غیر قابل نفوذ باقی می ماند.

2-    نسوز بودن: کرکره های گالوانیزه یا آلومینیومی در برابر دمای بالا ضعیف هستند. این نوع کرکره‌ها را می توانیم با کمک دستگاه هایی که به وسیله‌ی حرارت آهن را برش می دهند سوراخ کرده و به داخل ساختمان نفوذ پیدا کنند.
بر خلاف این کرکره ها کرکره های فولادی می توانند از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به کرکره های فولادی نمی توان به کمک دستگاه های حرارتی آسیب وارد کرد. اگر بیرون از ساختمان آتش بگیرد این کرکره ها مانع از نفوذ آتش به درون ساختمان می شود.

خرید کرکره فولادی بانک ملت

فروشندگان کرکره برقی همواره به دنبال اجناسی با کیفیت عالی هستند که بتواند امنیت مشتریان را تا حد زیادی بالا ببرد. 
شرکت تولیدی پانچ ایران با سال ها تجربه در زمینه ی تولید انواع کرکره کوشیده است کرکره هایی مرغوب را با قیمت مناسب تولید نماید. 
اگر شما نیز در زمینه ی فروش کرکره برقی فعالیت دارید و به دنبال بهترین اجناس برای مشتریان خود هستید به شما پیشنهاد می شود کرکره های برقی مختلف را از این مجموعه تهیه نمایید.
در هر جای ایران که باشید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار