کرکره ی پنجره

کرکره ی پنجره

شرکت پانچ ایران تولید کننده ی انواع کرکره فولادی، کرکره برقی، کرکره ی پنجره و .... می باشد.این شرکت با تولید انواع کرکره ی با کیفیت، توانایی رقابت با محصولات  مشابه خارجی را  داشته و یکی از نام داران این صنعت به شمار می رود. برای دیدن محصولات و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت  punchiran.com مراجعه نمایید، همچنین می توانید برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:


09123679680 , 02632800055

کرکره ی پنجره

کر‌کره های برقی امروزه از محبوب ترین ابزار های بالا بردن امنیت به شمار می روند. در واقع می توان گفت استفاده از کرکره برای قسمت های ورودی ساختمان مانند درب، بالکن، پنجره و ... باعث می شود این راه ورودی مسدود شود. کرکره ی پنجره مانند یک محافظ حرفه ای عمل کرده و مانع خوبی برای جلوگیری از ورود افراد سود جو به داخل ساختمان است. 
این کرکره های برقی زمانی کارآمدتر می شوند که خانه و یا دفتر شما در طبقه ی اول واقع شده باشد. معمولا پنجره های تعبیه شده در این مکان ها گزینه ی خوبی برای سو استفاده دزدان و سارقان هستند. معمولا ساکنین چنین ساختمان هایی مجبور بودند برای بالا بردن امنیت به پنجره ی خود میله جوش دهند که ورود را برای چنین افرادی سخت میکرد. استفاده از لوله های آهنی باعث می شد در فصل های بارانی این میله ها دچار زنگ زدگی شده و به راحتی شکسته شود. از دیگر مشکلات میله هایی که آن ها را با جوش به پنجره می‌ چسباندند می توان به غیر قابل تحرک بودن اشاره کرد. 
برای جلوگیری از چنین مشکلاتی و همچنین بالا رفتن سطح امنیت شرکت پانچ ایران اقدام به تولید کرکره های پنجره نموده است. کرکره های پنجره به دلیل کم بودن مساحت دارای قیمت کمتری نیز هستند. از طرف دیگر سبک بودن کرکره ها پنجره به دلیل داشتن مسافت کم باعث شده برای نصب به موتور های خیلی قوی و گران قیمت احتیاج نداشته باشد. معمولا برای نصب کرکره پنجره از یک موتور ساده با توان متوسط استفاده می کنند. شما می توانید با کمترین هزینه امنیت ساختمان را تا حد زیادی تامین نمایید.
ساختمان های ویلایی یا واحد هایی که در همکف قرار دارند، همواره در خطر سرقت می باشند.
در گذشته برای حفظ امنیت بیشتر برای چنین پنجره هایی حفاظ های آهنی جوش می دادند. اما امروزه از کرکره های پنجره برای بالا بردن امنیت استفاده میکنند.


مزایای کرکره ی پنجره


امنیت بالای ساختمان

با نصب کرکره ی پنجره، شما می توانید امنیت محل سکونت، محل کار و ... خود را بالا برده و از هرگونه ورود هماهنگ نشده به مکان شخصی خود جلوگیری کنید.
بهداشت محیط: کرکره ی پنجره می تواند از ورود هر نوع گرد و غبار به داخل جلوگیری کرده و از آلوده شدن محیط جلوگیری کند.
بعضی از مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و.... به نور خورشید حساس بوده و اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند فاسد می شوند، کرکره ی پنجره میتواند مانع از ورود نور خورشید به داخل شده و از صدمه دیدن این اقلام جلوگیری کند. به همین دلیل کرکره ی پنجره مناسب برای استفاده در فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها، لوازم آرایشی بهداشتی و ... می باشد.

نمای ساختمان

کرکره های برقی به دلیل ظاهر ساده ای که دارند نه تنها باعث دفرمه شدن نمای ساختمان نمی شوند بلکه به دلیل سادگی ظاهری مینیمال و زیبایی به ساختمان شما نیز می شوند. 
اگر به دنبال یک راه مناسب برای بالا بردن امنیت و زیبایی ساختمان خود هستید به شما پیشنهاد می شود بجای استفاده از جوش دادن میله های آهنی به پنجره از کرکره های برقی برای پنجره استفاده کنید زیرا علاوه بر ویژگی هایی که پیش تر به آن اشاره کردیم می توانید هر موقع که خواستید این کرکره را ببندید تا بتوانید از پنجره و هوا و نور محیط استفاده کنید و در مواقع نیاز آن را بسته و از امنیت ایجاد شده لذت ببرید.

کرکره ی پنجره به نمای ساختمان مسکونی، اداری، کارخانه و .... زیبایی بیشتری می بخشد به همین دلیل نظر معماران و طراحان ساختمان را به خود جلب کرده و می توان گفت امروزه کرکره ی پنجره جایگزین حفاظ های ثابت و جوش شده ی پنجره شده است.

اتومات بودن کرکره ی پنجره

یکی دیگر از ویژگی های شاخص این کرکره ها اتوماتیک و قابل تنظیم بودن آن می باشد. شما می توانید با یک دکمه هر زمان که بخواهید کرکره را  به حالت جمع، باز و نیمه باز تنظیم کنید.

عایق بودن

کرکره ی پنجره از ورود و خروج هوای سرد و گرم جلوگیری می کند، پس می توان گفت مانع از هدر رفتن انرژی می شود. 
اگر شما جزو افرادی هستید که به صدا حساس هستند، به شما نصب کرکره ی پنجره را پیشنهاد می کنیم زیرا این کرکره ها می تواند مانع از ورود صدای اطراف به داخل شود.

رنگ بندی کرکره ی پنجره

شما میتوانید با توجه به معماری و رنگی که در طراحی ساختمان به کار رفته رنگ کرکره ی خود را انتخاب کنید. این کرکره ها از تنوع رنگی برخوردار بوده و شما می توانید مطابق سلیقه ی خود سفارشتان را ثبت نمایید.
شرکت پانچ ایران در تلاش است امنیت را برای شما و عزیزانتان فراهم آورده و همواره شرکت، خانه، سوله و ... شما را از گزند سارقین و افراد سود جو حفظ نمایند.


برای استعلام قیمت ، مشاوره ی رایگان و ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:


09123679680 , 02632800055

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار