کرکره بانک ملت

کرکره بانک ملت

کرکره‌های بانک‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند. در این نوع کرکره تیغه و ریل از جنس فولاد است. کرکره‌های برقی را می‌توانیم از جنس‌های  آلومینیومی، گالوانیزه و ... بسازیم. اما چرا استفاده از کرکره برقی فولادی برای ساختمان‌هایی نظیر بانک‌ها مناسب است؟ 
فولاد یکی از قوی‌ترین فلزها در صنایع مختلف است. تیغه‌های ساخته  شده از فولاد در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و سارقین نمی‌توانند با وارد کردن ضربه‌هایی شدید کرکره را تخریب کنند. از دیگر مزایای استفاده از کرکره برقی فولادی می توان به نسوز بودن آن اشاره کرد. برخی از سارقین برای نفوذ به داخل ساختمان اقدام به استفاده از وسایل گرمایشی مختلف به منظور ایجاد برش و آسیب به کرکره ها می کنند. اگر کرکره از جنس آلومینیوم، گالوانیزه و ... باشد در چنین مواقعی مقاومت چندانی نداشته و پس از مدتی تخریب می شود.
همانطور که می دانید بانک ها محل امنی برای نگهداری پول های مردم به حساب می آید. اینکه تمام مردم به بانک ها اعتماد دارند و وجود امنیت را در بانک ها باور دارند. نتیجه ی یک رشته کارهای مختلف و دشوار است که باعث شده به بانک ها صدمه ای وارد نشود. یکی از روش های مطمئن که می تواند امنیت بانک ها را تا میزان قابل توجهی بالا ببرد استفاده از کرکره برقی فولادی است.

نوع تیغه‌ کرکره بانک ملت

تیغه های فولادی که برای کرکره بانک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ضخامت 0.7 یا 0.9 میلی‌متری است.
از مهم ترین مزایا تیغه های فولادی می توان به: نسوز بودن، ضد ضربه بودن، غیر قابل فرسایش بودن اشاره کرد.
با این ویژگی ها می توان اطمینان پیدا کرد که نه تنها کرکره های فولادی پس گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی مانند: باد، خاک، باران، برف و ... دچار تخریب نمی شود. بلکه انسان های سود جو نیز نمی توانند به این کرکره ها آسیب وارد نمایند.  

معایب کرکره بانک ملت

تا این قسمت از مقاله با ویژگی های بیشمار و کارآمد کرکره بانک ملت آشنا شدیم. اکنون نوبت آن رسیده است که از معایب این کرکره برای مخاطب بگوییم. تا مشتریان عزیز با آگاهی کامل نوع کرکره را انتخاب نمایند. به صورت کلی این کرکره دارای 2 عیب است. که عبارتند از:

1-    قیمت بالا: کرکره های برقی دارای قیمت های گوناگونی هستند. این تفاوت قیمت با توجه به سایز و جنس تیغه کرکره ها تعیین می شود. هر چقدر ابعاد تیغه بزرگ تر باشد قیمت کرکره نیز بالاتر می‌رود.
از طرف دیگر کرکره هایی که از جنس فولاد ساخته می شوند نسبت به دیگر کرکره ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کرکره های فولادی به دلیل داشتن وزن سنگین باید از موتور های قدرت مندی برای باز و بسته شدن استفاده کنند. موتورهای قوی نیز دارای قیمت بالایی نسبت به موتور با توان نسبتا کمتر هستند.
به دلایلی که در بالا ذکر کردیم قیمت این کرکره نسبت به کرکره های دیگر بالاتر است. اما لازم به ذکر است که: این قیمت به میزان امنیتی که ایجاد می کند کاملا تراز است. 

2-    ایجاد سر و صدا: از دیگر معایب این کرکره ها ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن است. 
 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار