کرکره بالکن

کرکره بالکن

امنیت داشتن نیاز اساسی هر انسان در تمام دوران ها به شمار می‌آید. انسان‌ها برای تامین امنیت خود و عزیزانشان راه‌های زیادی را امتحان کرده‌اند. یکی از راه‌های مدرن و امروزی که بسیار کارآمد و ایمن نیز است  نصب کرکره بالکن و پنجره است.
چه از تنها گذاشتن خانه در هنگام سفر نگران باشید. چه بخواهید برای بالا بردن امنیت باغ‌ویلای خود که در زمان‌های زیادی خالی از سکنه است اقدامی انجام دهید. پیشنهاد من به شما نصب کرکره ی بالکن است. شما با نصب این کرکره می‌توانید مانع از ورود و خروج افراد سود جو به داخل ساختمان شده و امنیت صددرصدی را تجربه کنید.

کرکره بالکن چیست؟

در گذشته نصب کرکره ها بیشتر برای مغازه مرسوم بوده و اکثر ما عادت به دیدن چنین کرکره‌هایی برای مغازه‌ها و کسب و کارها داریم. اما امروزه با بالا رفتن آمار دزدی و سرقت هر یک از ما خواهان تامین امنیت بیشتر برای محل سکونت، باغ ویلا، مغازه و ... خود هستیم. به همین دلیل از این کرکره‌ها در طرح‌ها و سایز‌های مناسب برای نصب بر روی بالکن و پنجره‌ی منزل مسکونی، باغ ویلا و ... نیز تولید و استفاده می‌شود.

امروزه اکثر مردم برای امنیت بیشتر از درب‌های ضد سرقت استفاده می‌کنند. این درب‌ها با وجود طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند به خوبی می توانند از ورود افراد غریبه و سودجو به محل جلوگیری نمایند. 

به همین دلایل سارقان اقدام به ورود از طریق پنجره و بالکن می‌نمایند. در گذشته برای جلوگیری از چنین مشکلی اقدام به جوش دادن میله‌های آهنی در مقابل پنجره‌ها می‌کردند.

این میله‌ها در مقابل فرسایش طبیعی مانند: بارش باران برف ضعیف بوده و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی شوند. همین زنگ زدن آهن سبب می‌شود سارقان به راحتی بتوانند آن را از جا کنده و راه ورود خود را به داخل ساختمان باز کنند.

شرکت‌های کرکره سازی برای برقراری امنیت بیشتر اقدام به ساخت کرکره های برقی در سایزهای کوچک تر و متناسب با سایز بالکن و پنجره نموده‌اند. کرکره‌های برقی بالکن فرق چندانی با کرکره برقی‌های درب پارکینگ، گاراژها و ... نداشته و تنها تفاوت آن‌ها در سایز است.

به دلیل سایز کم کرکره برقی‌ها دارای وزن سبک تر نیز هستند. همین موضوع سبب می‌شود از موتور توبولار برای کرکره بالکن و پنجره استفاده نمایند.
خرید کرکره بالکن و پنجره

همانطور که می‌دانید امنیت یکی از مهم ترین نیاز‌های بشر در تمام دوران‌ها بوده است. انسان‌ها همواره راه‌های مختلفی را برای برقراری امنیت بیشتر کشف کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. در طول چندین سال استفاده از کرکره برای مغازه‌ها باعث ایجاد امنیت بیشتر می‌شده است. نمونه‌ی اولیه‌ی کرکره‌هایی که برای بالا رفتن امنیت مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت به صورت دستی باز و بسته می‌شد.

همچنین به دلیل مقاومت کم در مقابل ضربه سارقان می‌توانستند با وارد کردن چند ضربه به کرکره آن را تخریب نمایند.  اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی کرکره‌های دستی جای خود را به کرکره‌های برقی داده که هم از نظر برقراری امنیت بسیار کارآمدتر از کرکره‌های دستی هستند. همچنین کرکره‌های برقی دارای رابط کاربری مناسب‌تری هستند. 
امروزه کرکره‌های برقی تنها برای مغازه‌ها استفاده نمی‌شود و کاربرد‌های زیادی دارد. موارد استفاده از کرکره برقی شامل: درب گاراژ، درب بالکن، درب پنجره و ... است. اگر شما در طبقه‌ی همکف یک آپارتمان قرار دارید و یا دارای منزل ویلایی و یا باغ ویلا هستید. اگر هر یک از شرایط فوق را داشته باشید برای بالابردن امنیت بهتر است از کرکره ی بالکن و پنجره استفاده نمایید. 
شرکت پانچ ایران یکی از تولید کنندگان مطرح این صنعت بوده و همواره در تلاش است با توجه به نیاز ساختمان و همچنین تامین امنیت کافی بهترین کرکره‌ها را برای  شما مشتریان عزیز تولید و عرضه نماید. اگر قصد خرید انواع کرکره برقی با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

09123679680 , 02632800055

قیمت کرکره بالکن

کرکره‌های بالکن نیز مانند کرکره برقی‌های دیگر دارای قیمت‌های گوناگونی است. اما کرکره برقی هایی که برای بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرند نسبت به کرکره برقی هایی که برای گاراژها، درب ورودی و ... استفاده می‌شود دارای قیمت کمتری است. زیرا سایز کرکره بالکن از کرکره برقی درب‌های ورودی کمتر است و هم به دلیل قیمت مناسب موتورهای توبولار نسبت به موتورهای ساید. 

برای خرید انواع کرکره برقی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماش گرفته و ثبت سفارش نمایید.

کارشناسان شرکت پانج ایران با مشاوره‌ی رایگان به شما عزیزان در انتخاب بهترین گزینه برای خرید کرکره برقی کمک خواهند کرد. برای استعلام قیمت ویا ثبت سفارش باشماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

09123679680 , 02632800055

محل نصب کرکره بالکن

سوال متداولی که خیلی از مشتریان می‌پرسند این است که: آیا کرکره برقی داخل ساختمان نصب می‌شود یا خارج ساختمان؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم: کرکره های برقی بالکن و یا پنجره مانند کرکره های مغازه و  گاراژ ها باید بیرون از ساختمان نصب شوند.

نصب کرکره برقی در پشت پنجره به دلیل بزرگ بودن رول جمع شدن کرکره و همچنین محل قرار گیری موتور کرکره است. به دلیل حجیم بودن موتور و استوانه ی جمع شدن کرکره نمی‌توانیم برای پنجره پرده نصب کنیم و همچنین فضای داخلی ساختمان را اشغال می کند.

انتخاب موتور کرکره بالکن

موتورهای کرکره برقی در انواع مختلف با قدرت‌های مختلفی تولید و روانه ی بازار می شوند. شما می‌توانید با توجه به جنس، وزن و ابعاد کرکره برقی موتور مناسب را انتخاب نمایید. کرکره بالکن و پنجره به علت داشتن ابعاد کوچک از وزن کمی نیز برخوردار هستند. به همین دلیل موتور های توبلار که نسبت به دیگر موتورهای موجود در بازار کمی ضعیف تر است. برای کرکره برقی بالکن و پنجره مناسب است.

کرکره بالکن برقی

نصب کرکره‌ی بالکن یک مزایای دیگر نیز دارد. این کرکره‌ها به دلیل برقی بودن به آسانی با فشردن یک دکمه باز و بسته می شوند. به همین دلیل شما می‌توانید هر زمان که خواستید هوای تازه و نور به داخل ساختمان وارد شود کرکره را باز کرده و در زمان هایی که نیاز به امنیت بیشتر دارید. مانند شب ها، زمان تنهایی یا زمانی که ساختمان خالی است. می‌توانید کرکره را بسته و از امنیت بالا ساختمان لذت ببرید. همچنین کرکره‌ی بالکن از ورود گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری می‌کند به همین دلیل در هنگام باد شدید غبار به داخل خانه نفوذ نکرده و موجب نشستن گرد و غبار بر روی وسایل نمی‌شود..

کرکره ی بالکن رنگی

رنگ یکی از ارکان های اصلی روح بخشیدن به اشیا به حساب می آید. با رعایت کردن هارمونی درست رنگ ها می توانیم زیبایی چشم نوازی به محیط منزل، نمای ساختمان و دفتر کار خود دهیم. داشتن رنگ بندی و ست شدن وسیله با محیط اطراف به قدری مهم است که در هنگام خرید هر کالایی به آن دقت می کنیم. 
افراد زیادی برای بالا بردن امنیت آپارتمان منزل و یا ساختمان محل کار و یا هر مکان دیگری که به امنیت بالاتری نیاز دارد اقدام به خرید کرکره و یا کرکره بالکن نموده اند. اما یک موضوع که باعث نگرانی اکثر اینجور افراد می‌شده، درباره‌ی دفرمه شدن نمای ساختمان بوده. اکثر افراد نگران آن بودند که نکند پس از نصب کرکره بالکن و یا پنجره ساختمان نمای زشت و زندان مانندی به خود بگیرید. 
برای رفع چنین نگرانی ای باید در ابتدا به شما بگویم که: کرکره های برقی با داشتن ظاهری شیک و زیبا نه تنها نمای ساختمان را زشت نمی کند بلکه در کمال سادگی می تواند باعث زیبایی بیشتر ساختمان نیز بشود. زیرا کرکره های برقی با داشتن رنگ بندی متفاوت می توانند متناسب با رنگ نمای ساختمای انتخاب شده و یک هارمونی چشم نواز را به وجود آورند.

علاوه بر امنیت، زیبایی و نمای ساختمان نیز مهم است. شما می‌توانید با توجه به طراحی و نمای ساختمان خود رنگ و طرح مناسبی برای کرکره برقی بالکن و پنجره ی خود انتخاب کنید تا علاوه بر تامین امنیت، زیبایی بیشتری به ساختمان ببخشید.

انتخاب موتور کرکره بالکن

موتورهای کرکره برقی در انواع مختلف با توان و قدرت متفاوتی وجود دارند. معمولا موتورهای کرکره برقی با تئجه به قدرت و توانی که دارند قیمت گذاری می شوند. برای مثال موتور کرکره برقی که برای کرکره ضد سرقت انتخاب می شود باید دارای قدرت بالایی باشد. زیرا تیغه های کرکره برقی که از فولاد ساخته شده اند نسبت به دیگر کرکره ها سنگین تر هستند.
علاوه بر جنس تیغه عامل دیگری نیز بر سنگینی کرکره تاثیر دارد. اندازه و ابعاد کرکره می تواند  وزن کرکره را تعیین کند.
کرکره های بالکن به دلیل آنکه اغلب از تیغه های آلومینیومی و در ابعاد کوچک ( ابعاد بالکن) ساخته می شوند  دارای وزن کمی بوده و نیازی که موتورهای قوی و گران قیمت نیست.
شما می توانید با به صرفه ترین هزینه یک کرکره بالکن و یا پنجره را نصب کرده و از امنیت بالای آن لذت ببرید. 
موتورهای کرکره برقی در 2 نوع ساید و توبولار تولید شده و روانه‌ی بازار می‌شوند. شما می‌توانید هر کدام از این موتورها را برای کرکره خود انتخاب نمایید. اما قبل از انتخاب موتور کرکره برقی بهتر است چند نکته را در نظر  داشته باشید. این نکات عبارتند از:
1-    تحمل وزن: موتورکرکره‌ برقی از نوع ساید می تواند تیغه‌های سنگین کرکره‌های برقی را تحمل نماید. برای مثال: برای ورودی و یا خروجی بزرگ ساختمان که به عنوان درب از کرکره برقی استفاده می‌کنند مناسب است. جدا از بحث وزن اگر کرکره ای دارای طول و عرض زیادی باشد بهتر است از موتورهای قوی مانند موتور ساید استفاده نمایید.
در مقابل موتور توبولار دارای قدرت ضعیفی بوده و نمی تواند کرکره سایز بزرگ را به درستی باز و بسته کند.

2-    توانایی در تعداد دفعاتی که باز و بسته می شود: موتورهای توبولار را نمی توان به دفعات در یک روز باز و بسته کرد بنابراین نمی‌تواند گزینه ی خوبی برای پارکینگها و محل های پر رفت و آمد مناسب باشد. در مقابل موتورهای ساید با قدرت فراوان می توانند بدون مشکل در طول روز به دفعات باز و بسته شوند.

3-    امکان تعمیر: اگر موتورهای ساید دچار نقص و خرابی شوند می توانیم آن ها را تعمیر نماییم که این موضوع مانع از تعویض موتور و هزینه های بالا می شود. در مقابل موتورهای توبولار امکان تعمیر ندارند. اگر این موتور دچار نقص و خرابی شود باید آن را تعویض نمایید.

حال که با ویژگی های این دو موتور به خوبی آشنا شدیم ممکن است با خود بگویید چرا همه ی افراد موتور ساید را برای خرید انتخاب نمی کنند؟
موتورهای ساید نسبت به موتور توبولار از قیمت بالایی برخوردار هستند و عملا برای کرکره های کوچک و سبک مانند کرکره باکن و پنجره صرفه ی اقتصادی ندارند.

خرید آنلاین کرکره بالکن ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین کمبود وقت افراد، گرایش مردم به سمت خریدهای غیر حضوری بیشتر شده زیرا در این نوع خرید شما هم می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و هم می‌توانید با قیمت مناسب خرید خود را نهایی کنید. در خرید های غیر حضوری اغلب به خاطر حذف واسطه کالا با قیمت مناسب به دست مشتری می‌رسد. شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره‌ی رایگان و همچنین ثبت سفارش با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09123679680 , 02632800055

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار