نصب کرکره فولادی

نصب کرکره فولادی

کرکره برقی فولادی یکی از محصولات ما است که جهت ایجاد امنیت برای ساختمان های شما بالاخص ساختمان های اداری، تجاری و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای ایجاد راحتی شما دست به تولید این کرکره ها زدیم که مثل بقیهء درب ها نیاز به نصب دارد.

در وهله اول پیشنهاد ما به شما این است که اگر دانش و تخصص فنی ندارید به هیچ عنوان خودتان اقدام به نصب کرکره نکنید. زیرا باعث رخ دادن مشکلات متعددی خواهد شد و هزینه هایی به بار  خواهد آورد. بهترین کار برای نصب کرکره استفاده از تکنسین ها و متخصصین است، برای انجام این کار با تماس با پانچ ایران می توانید از خدمات نصاب های حرفه ای ما بهره مند شوید.

هدف تولید و اجرای کرکره برقی ایجاد امنیت و همچنین راحتی می باشد که امروزه شما شاهد بکار گیری این کرکره ها در سطح شهر هستید .

استاندارد های نصب و اجرای کرکره فولادی

همانطور که قبلتر هم گفتیم نصب کرکره برقی فولادی کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص دارد که باید حتما با دقت زیادی انجام شود پس در مرحله اول باید ابعاد و محل نصب مورد نظر به طور واضح و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

 اسمبل کردن قطعات کرکره فولادی:

برای تولید و اسمبل کردن تیغه های فولادی، اول باید تیغه ها را کنار هم چیده و اسکلت کلی کرکره برقی را آماده کنیم که برای قرار گرفتن روی لولاهای خود اماده باشند و بعد از انجام این کار باید موتور کرکره فولادی را در قسمت بالایی آن نصب کرد و باید حتما بعد از نصب آن قابش را روی آن قرار دهیم تا از دست سارقین در امان باشد، بعد از نصب حتما باید نتیجه کار خود را تست کنیم که اگر نقصی در آن است رفعش کنیم.

 

تجهیزات نصب کرکره فولادی:

برای نصب و اجرای کرکره فولادی باید حتما ابزارها و وسایل مورد نیاز را در دسترس داشته باشیم وگرنه ممکن است کرکره ها آسیب ببینند و دیگرقابل استفاده نباشند.

مهمترین ابزار های نصب عبارتند از : آچار تخت، تراز، دریل، ریسمان، دستگاه پرچ و ...

مجموعه پانچ ایران در تمامی نقاط کرج و تهران نصب و اجرای کرکره فولادی را انجام میدهد شما می توانید با تماس با شماره 09123679680 از کارشناسان ما در این زمینه کمک بخواهید.

همچنین اگر فضای شما نیاز به عایق بندی داشته باشد ما کرکره فولادی عایق بندی شده برایتان تولید میکنیم که بیشتر برای انبار ها مورد نیاز است، چرا که کرکره های عایق بندی شده دارای امنیت بیشتری هستند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کرکره های عایق اینجا کلیک کنید.

 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار