کرکره بانکی

کرکره بانکی

بانک یکی از کسب و کارهای پر خطر به حساب می‌آید. مردم برای محافظت از پول‌های خود آن را به بانک‌ها می‌سپارند. بانک موظف است از سرمایه ی مردم محافظت کرده و آن را از گزند نا اهلان دور نگهدارد. به دلیل وجود سرمایه ی نقدی زیاد در شعب مختلف بانک‌ها مسئولان بانک همواره می‌کوشند امنیت را تا میزان بالایی برقرار کنند.

یکی از راه های مطمئن استفاده از کرکره بانکی است. کرکره بانکی با داشتن تیغه های مقاوم و خاص می تواند در برابر نفوذ سارقین از خود مقاومت نشان داده و از سرمایه مردم به طور کامل محافظت نماید.

خرید کرکره بانکی

کرکره‌های برقی دارای تنوع بسیار بالایی هستند. اگر شما صاحب هر کسب و کاری باشید نیاز به برقراری امنیت دارید. داشتن امنیت کامل از نیازهای ضروری هر کسب و کاری به حساب می‌آید.

نحوه‌ی خرید و ثبت سفارش در مجموعه‌ی پانچ ایران بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. شما می‌توانید از قبل درباره‌ی کرکره ی مورد نظر تحقیق کرده و با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

خبر خوب برای شما مشتریان عزیز: گاهی ممکن است شما وقت برای انجام تحقیق و یا پیدا کردن نوع کرکره مناسب را نداشته باشید. در این صورت می توانید از کارشناسان مجرب مجموعه کمک بگیرید.

شما می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان مجموعه پانچ ایران و همچنین شرح دقیق نیازهای خود از کارشناسان مجموعه برای انتخاب یک کرکره برقی مناسب کمک بخواهید.

قیمت کرکره بانکی

همانطور که کرکره های برقی داراری تنوع بالایی هستند. قیمت آن ها نیز با توجه به: وزن، حجم، شکل و مواد اولیه به کار رفته در آن ها تعیین می شود. این مجموعه همواره در تلاش است قیمت محصولات خود را منصفانه نگهداشته و با کمترین قیمت بهترین کرکره ها را به مشتریان ارائه دهد. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

انواع کرکره بانکی

انواع مختلفی کرکره برقی وجود دارد . که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند. اما در بین تمام کرکره های برقی تنها کرکره ضد سرقت است که که می‌تواند به خوبی از ورود سارقین جلوگیری نماید.

کرکره ضد سرقت بانکی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که حتی می‌تواند از ورود سارقین مسلح و افراد سودجو می تواند به خوبی جلوگیری نماید. از این نوع کرکره بیشتر برای بانک‌ها، صرافی‌ها و یا مغازه‌های طلا فروشی و ... استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم ساختار اصلی درب‌های کرکره ای را به طور کلی بررسی کنیم. باید بگوییم: تمام آن‌ها از:

-        پرده کرکره

-        موتور

-        شفا

-        محور

ساخته شده‌اند.

کرکره های برقی دارای تنوع بسیار بالایی هستند که ساخت آن ها نیز در ایران انجام می شود. برای مثال شرکت پانچ ایران یک مجموعه‌ی موفق در زمینه‌ی تولید و فروش انواع کرکره برقی است.

انواع موادی که تیغه های کرکره برقی از آن‌ها ساخته می‌شود شامل:

-        آلومینیوم

-        فولاد

-        پلی کربنات

-        رول گیتر

-        فوم دار

تیغه‌های پلی کربنات شفاف یکی از مقاوم ترین و محبوب ترین کرکره ها به شمار می‌آیند. از کرکره پلی کربنات شفاف برای محافظت از ساختمان بانک ها استفاده می کنند.

اما لازم به ذکر است که: کرکره‌های برقی پلی کربنات با کیفیت های متفاوتی تولید می‌شوند. یکی از راه‌های تشخیص کیفیت این کرکره عبارت است از:

اگر با وسایل سنگینی مانند پتک و یا ابزارهای نوک تیز مانند چکش به کرکره ضربه وارد کنیم دچار ترک و شکستگی نمی‌شود. این تیغه‌ها اگر در مقابل آتش قرار بگیرند ذوب شده و مانع از گسترش آتش می‌شوند. کرکره پلی کربنات کاملا شفاف بوده و با مرور زمان این شفافیت را از دست نمی‌دهد.
 لوله‌های استفاده شده در این کرکره‌ها از جنس استیل بوده و به آهنربا نمی‌چسبد.
ممکنه براتون این سوال ایجاد بشه که از کجا میشه تشخیص داد کرکره‌ای که شما خریداری می فرمایید از مواد درجه یک و تولید آلمان ساخته شده است؟ شما با چند تست ساده روی نمونه ی تیغه می توانید متوجه کیفیت مواد به کار رفته شوید.

 1- وقتی با پتک یا ابزار نوک تیز مشابه چکش و … به آن می کوبید شکسته و ترک برداشته نمی شود.

 2- تیغه در مقابل حرارت ذوب میشه و آتش رو گسترش نمی دهد.

 3- کاملا شفاف است و به مرور زمان کدر نمی شود.

 4- اگر لوله به کار رفته داخل تیغه از جنس استیل واقعی باشد، به آهنربا نمی‌چسبد.

مجموعه‌ی پانچ ایران

شرکت پانچ ایران با سال ها سابقه در زمینه ی تولید و فروش انواع کرکره برقی می کوشد بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده و تا سطح بالایی امنیت را در محیط منزل، محل کار، باغ ویلا و ... شما بالا ببرد.

داشتن امنیت کافی و حفاظت کامل از منازل و محل کار شما از مهم ترین هدف های مجموعه ی پانچ ایران بوده است. خوشبختانه توانسته به آن دست یابد. اگر شما نیز به دنبال کرکره های برقی با کیفیت و مرغوب هستید تا بتوانید از ورود سارقین به ساختمان جلوگیری نمایید به شما پیشنهاد می شود با مجموعه ی پانچ ایران تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار