قیمت کرکره ضد سرقت

قیمت کرکره ضد سرقت

قیمت کرکره ضد سرقت:

هنگام انتخاب کرکره ضد سرقت یکی از مواردی که در انتخاب و تصمیم ما تاثیر مستقیم دارد قیمت آن است که به عوامل متعددی وابسته است، در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

کرکره ضد سرقت علاوه بر تامین و بالا بردن امنیت فروشگاه شما مزایای دیگری نیز دارد، اگر از افرادی هستید که به ظاهر و تبلیغات اهمیت می دهید حتما کرکره قدیمی فروشگاه خود را عوض کنید چرا که کرکره ضد سرقت سطح صاف و یکنواختی دارد و شما میتوانید از آن به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنید و زمانی که فروشگاه شما تعطیل است از درب فروشگاهتان به عنوان تابلو تبلیغاتی استفاده کنید.

خرید کرکره ضد سرقت هم به صورت حضوری قابل انجام است هم به صورت آنلاین که برای خرید و سفارش کرکره ضد سرقت باید ابتدا اطلاعاتی در این باره بدست آورید تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید و خریدی با کیفیت داشته باشید پس با ما همراه باشید.

 


بعضی از مشتریان فکر میکنند که کرکره ضد سرقت فقط یک تیغه و یک موتور دارد و همچنین تعیین کردن قیمت آن نیز به همین دو مورد وابسته است اما باید بگوییم که اصلا به این صورت و با اتکا به این دو فاکتور نمی توان قیمت کرکره ضد سرقت را تخمین زد.

عواملی که در قیمت کرکره ضد سرقت موثرند :

1-موتور کرکره ضد سرقت:

یکی از عواملی که بر قیمت کرکره تاثیر گذار است نوع موتور آن است که به دو دسته ساید و توبولار تقسیم می شوند.

2-نوع تیغه:

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت کرکره ضد سرقت تاثیر مستقیم دارد نوع تیغه است، جنس تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد که پرکاربردترین و مرغوب ترین آن ها تیغه فولادی و پلی کربنات و آلومینیوم است که میتوانید برای مطالعه درباره تیغه فولادی اینجا کلیک کنید.

3-سایز و اندازه کرکره برقی:کرکره ضد سرقت قابل نصب و اجرا روی هر سایز و اندازه مد نظر شما است و یکی از عواملی که روی قیمت آن تاثیر گذار است سایز و اندازه انتخابی برای نصب آن است.

علاوه بر موتور و تیغه و سایز، قیمت کرکره ضد سرقت به هزینه ها و قطعات بیشتری وابسته است، از جمله این هزینه ها می توان به مدار فرمان، ریموت کنترل ها، شفت، لوله کرکره ضد سرقت، قیمت پروفیل و اجرت شاسی کشی، حمل تیغه ها، نصب کرکره ضد سرقت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اگر فقط به دنبال قیمت پایین هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب و خرید تیغه های تک جداره و بی کیفیت است اما این انتخاب تضمینی برای خراب نشدن و آسیب ندیدن درب شما نمی دهد.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار