نصب کرکره ضد سرقت

نصب کرکره ضد سرقت

نصب کرکره ضد سرقت 

یک باور غلط متاسفانه در باور عموم شکل گرفته که با نصب کرکره برقی امنیت فروشگاه شان تامین می شود در صورتی که بارها خبر سرقت با وجود نصب کرکره برقی را شنیده ایم اما با نصب کرکره ضد سرقت دیگر هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت مخصوصا اگر مکان مورد نظر فروشگاه یا بانک یا مغازه های مثل طلا فروشی باشد.

مزایای نصب کرکره ضد سرقت 

کرکره ضد سرقت دارای سنسور هایی مخصوص هستند که اگر شخص مشکوک وارد ساختمان شود به صورت اتوماتیک بالا و پایین می شوند یا چراغ هایش خاموش و روشن می شود.

با نصب کرکره ضد سرقت این امکان به وجود می آید که فقط خود شما می توانید آن را پایین و بالا کنید.

نصب کرکره ضد سرقت موجب می شود نور خورشید و حشرات و گرد و غبار وارد فروشگاه نشود.

 

 

مشخصات کرکره ضد سرقت 

کرکره ضد سرقت دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است که آن را نسبت به بقیه کرکره ها جدا می کند.

دارای مفتول فولادی :

پروفیل های کار شده در نصب کرکره ضد سرقت از مفتول فولادی ساخته شده اند که بسیار مقاوم هستند و به راحتی خم نمی شوند .

قابلیت نصب در ابعاد مختلف:

نصب کرکره ضد سرفت در ابعاد و پروژه هایی با هر اندازه قابل اجرا است و طبیعتا هر چقدر موتور قوی تری هنگام نصب آن بکار برده شود کشش قوی تری هم خواهد داشت. که موتور های کرکره برقی به دو دسته تقسیم می شوند، میتوانید جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا کلیک کنید.

دارای تیغه های گالوانیزه:

تیغه های گالوانیزه مقاوم و استحکام بالایی دارند و در حین برش و خم کاری مقاوم هستند، همچنین این نوع تیغه های ضد زنگ هستند.

رنگ الکترواستاتیک:

رنگ های الکترو استاتیک زمانی که در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند پوسته پوسته نمی شوند  و کیفیت خود را حفظ میکنند و در طول زمان براقی، زیبایی خود را حفظ می کنند.

لازم به ذکر است که نصب کرکره ضد سرقت کار بسیار حساس است و نیاز به تجربه و دانش در این زمینه دارد چرا که اگر بدون تجربه دست به نصب بزنید قطعا تیغه ها را دچار آسیب می کنید و متضرر می شوید یا اگر نصب شما در وهله اول موفقیت آمیز به نظر برسد در هنگام بالا یا پایین بردن سر و صدای زیادی تولید شود یا هنگام حرکت تیغه ها خم شود یا اصلا ممکن است بعد از چند بار کار کردن دیگر کار نکند و بالا و پایین نشود، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که بهترین نصاب کرکره ضد سرقت را به کار بگیرید می توانید با تماس با شماره 09123679680 از کارشناسان ما کمک بخواهید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار