تیغه فولادی

تیغه فولادی

تیغه فولادی یکی از تیغه های موجود در بازار برای تولید کرکره برقی می باشد از نظر استحکام و مقاومت و روش تولید و  اجرا نسبت به بقیه انواع کرکره بالاتر هستند و طرفداران بیشتری دارند. که در واقع پیدایش و تولید این کرکره ها جهت رفع مشکلاتی که کرکره های نسل قبلی داشتند بوده است که خوشبختانه موفق بوده، چرا که با پیدایش تیغه فولادی در صنعت تولید کرکره برقی با تکنولوژی جدید بسیاری از مشکلات و مسائل گذشته بر طرف شده اند.

نکته مهمی باید بهش اشاره کنم این است که اکثر تیغه فولادی که در بازار به نام تیغه فولادی به فروش می روند در واقع جنس آن ها فولاد نیست و آهن گالوانیزه می باشد که کرکره های گالوانیزه مشکلاتی به همراه دارند که می توان به زنگ زدگی و کیفیت پایین آن ها اشاره کرد و برای تست و متوجه شدن این موضوع شما می توانید از اهنربا کمک بگیرید چرا که فولاد توسط آهنربا جذب نمیشود اما آهن گالوانیزه به آهنربا جذب می شود.

یکی از دلایلی که در تولید تیغه فولادی از فولاد استفاده نمیکنند و از آهن گالوانیزه بهره می برند قیمت بالای فولاد است.

شما زمانی که تصمیم به خرید تیغه فولادی می کنید حتما بودجه خود را در نظر بگیرید زیرا قیمت تیغه فولادی در برابر بقیه تیغه ها قابل مقایسه نیست و می توانید برای بالار بردن امنیت مکان مورد نظر خود از راه های دیگر استفاده کنید به طور مثال برای درب های پارکینگ مسکونی و اداری میتوانید از جک پارکینگ استفاده کنید که از نظر قیمت کمتر هستند و می توانید جهت مطالعه بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.

اما برای بالا بردن امنیت پاساژ ها و کارخانه ها پیشنهاد ما به شما استفاده از تیغه فولادی مرغوب می باشد شاید هزینه آن بالا باشد اما در طول سال ها طولانی هزینه آن جبران خواهد شد چرا که بقیه تیغه ها یا راه های دیگر قطعا نمی تواند نیاز شما را پاسخگو باشد و در مدت زمان کمتری خراب و دچار آسیب های زیادی می شوند.

تیغه فولادی ضد سرقت


امروزه با زیاد شدن سرقت ها می توان گفت چیزی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد امنیت کافی است. از زمان ساخته شدن اولین کرکره تا به امروز انواع مختلفی از کرکره ها ساخته و وارد بازار می شده است. مشاغل حساس که مورد توجه سارقان میباشند مانند: طلا فروشی، بانک، صرافی و ... همواره می کوشد بهترین راه را برای برقراری امنیت پیدا نماید. 
کرکره ای می تواند امنیت کامل را بر قرار نماید که: 
1- در مقابل هر گونه ضربه مقاوم باشد تا سارقان نتوانند با وارد کردن چندین ضربه محکم آن را نابود کردن و به داخل ساختمان نفوذ کنند. 


2- در مقابل فرسایش مقاوم باشد. اگر تیغه های کرکره برقی در برابر فرسایش طبیعی مانند برف و باران و ... مقاوم نباشد پس از مدتی پوسیده شده و به راحتی دچار آسیب می شود.
تیغه های فولادی به دلیل ساخته شدن از فولاد مرغوب و مقاوم کاملا ضد ضربه بوده و هیچ ضربه ای نمی تواند به آن آسیب وارد نماید. از طرف دیگر آلیاژ فولاد در برابر فرسایش طبیعی مقاوم بوده و به دلیل پوسیده نشدن می تواند در مدت زمان طولانی نیز کیفیت خود را حفظ نماید. به همین دلیل به کرکره هایی که از تیغه های فولادی ساخته شده باشند کرکره ضد سرقت نیز می گویند.

انواع تیغه فولادی

تیغه فولادی دو جداره

تیغه فولادی تک جداره

تیغه فولادی دوجداره فوم دار

تیغه های دو جداره که به جهت استقامت بالا و همچنین تمیز بودن و عدم روغن کاری کاربرد بیشتری نسبت به 2نوع دیگر دارد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های تیغه فولادی کلیک کنید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار