کرکره ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردیم بهترین راه برای بالا بردن امنیت و ایمن کردن منزل یا مغازه‌هایتان استفاده از کرکره ضد سرقت برای درب‌های مکان مورد نظرتان است. اما بر خلاف باور عموم مردم، که می‌پندارند تمام کرکره‌های برقی ضد سرقت هستند اینطور نیست. زیرا کرکره ضد سرقت دارای ویژگی‌ها و برتری‌هایی نسبت به بقیه کرکره‌ها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌های کرکره برقی ضد سرقت کلیک کنید. درست است که یک کرکره برقی معمولی، امنیت فروشگاه شما را بالا می‌برد. اما با نصب کرکره ضدسرقت دیگر خیالتان از سرقت و نا امنی‌های این چنینی راحت می‌شود.
یکی از راهکارهایی که ما برای بالا بردن امینت فروشگاه‌هایتان به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید تیغه ضد سرقت و نسوز است. چرا که بعضی از دزدها برای نفوذ به فروشگاه شما اقدام به سوراخ کردن یا برش از طریق حرارت می‌کنند.
با نصب کرکره برقی ضد سرقت بر روی درب‌ها یک حفاظ امنیتی قوی ایجاد می‌کنید و دیگر زمانی که در منزل یا محل کارتان حضور ندارید دغدغه سرقت نخواهید داشت.

نصب کرکره ضد سرقت:

اگر زمانی که در حال ساخت ساختمان هستید نصب کرکره ضد سرقت را انجام دهید. می‌توانید قوطی و ریل را در زیر نمای ساختمان تعبیه کنید. چرا که اینکار موجب زیباتر شدن نمای درب ورودی می‌شود.
گاهی اوقات ساختمان سازان بعد از تمام کار تصمیم به نصب کرکره برقی می‌گیرند که دیگر بعد از پایان ساختمان سازی نمی‌توان ریل و قوطی را زیر نما تعبیه کرد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما انتخاب راه اول است.

اگر هنگام ساخت ساختمان تصمیم به نصب کرکره  برقی ضدسرقت داشتید باید حتما قبل از اینکه ساختمان تکمیل شود بر روی درب اصلی کرکره ضد سرقت نصب کنید. با این کار تمام مراحل امنیتی به صورت استاندارد رعایت می‌شود.

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت و کرکره معمولی

کرکره های ضد سرقت به دلیل داشتن ساختار ویژه و همچنین توانایی بالا در مقابله با سارقین می‌توانند در حالتی تنظیم شوند که تنها خود شما بتوانید آن را باز نمایید. نه شخص دیگر حتی با داشتن ریموت نتواند آن را باز نماید. این قابلیت در کرکره‌های معمولی وجود نداشته و تنها با داشتن ریموت می‌توان کرکره را باز نمایید.

این ویژگی به شما کمک می‌کند اگر ریموت توسط آدم‌های سودجو دزدیده شد آن‌ها نتوانند به محل کار و یا هر ساختمان دیگری که دارای کرکره ضد سرقت است دست‌برد بزنند. داشتن این ویژگی به دلیل تعبیه شدن یک کلید در ساختار کرکره برقی بوده است. یعنی در کرکره ضدسرقت یک جا قفلی در انتها و ابتدای تیغه آخری قرار می‌گیرد.

شما میتوانید با تهیه یک قفل امنیت درب را دو برابر کنید، یعنی زمانی که کرکره ضدسرقت را پایین می‌برید قفل را می‌بندید و در واقع با بستن قفل جریان برق قطع می‌شود و دیگر ریموت درب کار نمی‌کند.

قیمت کرکره ضد سرقت


اگر شما نیز به هر دلیل تصمیم به نصب کرکره ضد سرقت گرفته باشید. در مرحله‌ی اول کیفیت کرکره و میزان مقاومت آن در برابر ورود سارقین برایتان اهمیت دارد. و دومین چیزی که به آن دقت می کنید قیمت کرکره ضد سرقت است. متاسفانه قیمت کرکره ضد سرقت در مقایسه با کرکره برقی‌های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است. 
شاید برای شما این سوال مطرح شود: چرا باید قیمت کرکره ضد سرقت از دیگر کرکره‌ها بالاتر باشد؟ 
یا ممکن است بگویید خب بجای کرکره ضد سرقت از انواع مختلف کرکره استفاده می‌کنم تا بتوانم در هزینه‌ها صرفه جویی کنم.
باید این نکته را خدمت شما عرض کنم که: درست است که کرکره ضد سرقت دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر کرکره‌ها است. اما به دلیل مقاومت بالا در برابر ورود سارقین می‌تواند مانع از اتفاق افتادن دزدی‌ها و دست‌برد های مختلفی شود. بنابراین می‌توانیم بگوییم شاید کرکره‌های ضد سرقت در ابتدا دارای قیمت بالایی بوده و باعث هزینه‌های زیادی شوند. اما در دراز مدت کارایی و ویژگی خود را به خوبی نشان داده و می‌تواند جلوی خیلی از ضرر‌های بزرگ‌تر را بگیرد.
استفاده از کرکره ضد سرقت مخصوصا برای افرادی که دارای کسب و کار حساس مانند: صرافی، نمایشگاه ماشین، طلا فروشی و ... هستند بسیار واجب و ضروری است. 
حتی اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اموال و یا سند مهمی را در مغازه نگهداری می‌کنید پیشنهاد می‌شود از کرکره ضد سرقت استفاده نمایید.

قیمت تیغه کرکره ضد سرقت

تیغه‌ کرکره ضد سرقت باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند در برابر ورود سارقین کاملا مقاوم باشد. تیغه‌های کرکره برقی از ورق آلومینیوم، ورق آهن با رو کش گالوانیزه و فولاد ساخته می‌شود. در بین تمام تیغه‌ها، تیغه‌های فولادی علاوه بر مقاوم بودن در برابر فرسایش طبیعی مانند: ضد زنگ بودن و ... . می‌تواند در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی را نشان دهد. 
همانطور که می‌دانید فولاد یک فلز منحصر به فرد و بسیار مقاوم است که دارای قیمت بالای نسبت به دیگر فلزات است . به دلیل داشتن چنین ویژگی‌هایی توانسته محبوبیت زیادی را در صنعت کسب نماید. 
به دلایلی که در بالا ذکر کردیم تیغه‌های فولادی نسبت به دیگر تیغه‌های موجود در بازار دارای قیمت بالاتری هستند. که کیفیت و مقاومت بالای تیغه‌ی فولادی می‌تواند توجیح خوبی برای قیمت محصول باشد.
مشخصات کرکره ضد سرقت:

*این کرکره ها توانایی مقاومت در برابر دمای +70 درجه سانتی گراد تا -25 درجه سانتی گراد را دارد.
*قفل کرکره ضد سرقت به صورت قرقره ای اما اتوماتیک می باشد.
*قابل نصب در ابعاد 5*6 متر می باشد.
*برای بالا بردن مقاومت کرکره برقی ضد سرقت در تیغه های آن از مفتول فولادی استفاده می شود.
*تمامی کرکره های ضد سرقت که در ایران تولید می شوند البته در کارگاه های معتبر، دارای استاندارد bothe hild آلمان می باشد.
*برای محیط های باز و در جاهایی که در شرایط آب و هوایی که وزش باد شدیدی دارند از کرکره ضد سرقت رول گیتر استفاده می شود.

*موتورهای قابل استفاده در کرکره ضدسرقت موتور توبولار و ساید می باشد.

چرا کرکره ضد سرقت ؟

کرکره های زیادی در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایید. برای مثال: کرکره های آلومینیومی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند که بیشتر از آن ها برای بالکن ها و پنجره های طبقه ی اول و یا باغ ویلاها مورد استفاده قرار میگیرد. این کرکره ها دارای مقاومت هستند.

اما برخی از مکان ها محل نگهداری وسایل گرانقیمت و یا مبلغ پول زیادی هستند مانند: طلا فروشی، بانک، فروشگاه های بزرگ و ... مکان هایی از این قبیل در دید سارقان بوده و بیشتر ممکن است مورد دزدی و دست برد قرار بگیرد.

پس برای محافظت از چنین مکان های باید از کرکره ی ویژه ای استفاده شود. کرکره های ضد سرقت از تیغه های فولادی مقاوم و نسوزی ساخته شده که ضد ضربه بودن آن را تضمین می‌کند. و یا به دلیل داشتن قفل تنها به وسیله ی ریموت باز نمیشود . این ویژگی ها در کنارهم باعث میشود خرید کرکره برقی ضد سرقت از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.  همچنین شما میتوانید برای چند برابر کردن امنیت فروشگاهتان یک دوربین مدار بسته کرکره برقی نصب کنید که خیال خود را حسابی راحت کنید .

مزیت کرکره برقی ضدسرقت:

بالا بردن امنیت:

کرکره های برقی ضد سرقت به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند: نسوز بودن، ضد ضربه بودن، داشتن دو قفل یکی به صورت کلیک و دیگری به صورت ریموت کنترلی توانسته امنیت محل کار ، پارکینگ منزل و یا هر جای دیگری که نصب می شود را بالا ببرد. این کرکره از قابل اعتمادترین و امن ترین تجهیزات بالابردن امنیت به حساب میآید.

نصب آسان:

کرکره های برقی برای نصب شدن به فرآیند پیچیده و یا تخریب گری احتیاج ندارند به آسانی و در زمان کوتاه می شود این کرکره ها را نصب کرد. اگر بخواهیم موتور این کرکره در زیر کار قرار بگیرد. بهتر است در حین ساخت ساختمان به فکر نصب کرکره باشید.با اینکار می توانید زیبایی بیشتری به ساختمان بدهید.

عملکرد چراغ قوه مفید:

تعبیه چراغ در درب های ضد سرقت سبب شده سارقین نتوانند با خیال راحت اطراف ساختمان حضور پیدا کنند. مکان های تاریک و خلوت بهترین گزینه برای سارقین به شمار می رود زیرا می توانند بدون آنکه کسی متوجه شود کار خود را انجام دهد. با نصب چراغ می توان تا حد زیادی از ایجاد مکان امن برای دزدان جلوگیری نمود.

قابل نصب بر روی هر درب:

برای آنکه بتوانید از کرکره برقی برای بالابردن امنیت استفاده کنید فرقی نمی کند چه نوع دربی در آن قسمت قرار داشته باشد. شما می توانید بر روی تمام درب ها از کرکره برقی ضد سرقت استفاده کرده و از امنیت بالای آن لذت ببرید.
تنها چیزی که در هنگام نصب لازم است فضای کافی برای نصب موتور کرکره برقی است.

قابل شستشو بدون آسیب رسیدن به درب:

به دلیل آلودگی هوا، وجود ذرات خاک در هوا و ... تیغه های کرکره برقی مستعد کثیف شدن هستند. این تیغه ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی در زمان طولانی باعث می شود بعد از مدتی کاملا کثیف شده و استفاده از آن را مشکل سازد. برای رفع چنین مشکلی شما می توانید با کمک آب و مواد شوینده هر چند وقت یکبار آن را شسته و از تمیزی آن لذت ببرید.
به دلیل نوع آن به کار رفته در کرکره برقی های ضد سرقت به شما اطمینان خاطر می دهیم که کرکره های برقی ضد سرقت زمانی که شسته شوند به آن ها آسیبی وارد نمی شود.

قابلیت باز و بسته شدن درب در صورت قطعی برق:

همانطور که از اسم دستگاه پیداست این کرکره ها تمام برقی  بوده و در هنگام قطعی برق اولین دغدغه ای که ذهن ما را مشغول می کند چگونگی باز یا بسته کردن کرکره است. خبر خوب این است که کرکره های برقی ضد سرقت قابلیت باز شدن بدون نیاز به برق را نیز دارند. ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و به درپوش موتور کرکره برقی را برداشته و به کمک  آچار آلن می توانید کرکره را باز یا بسته نمایید.

دارای تنوع رنگی:

تنوع رنگی بالا در این کرکره ها سبب شده افراد بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه ی خود درب کرکره ی مناسب را خریداری نمایند. 
 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار