جک پارکینگی

جک پارکینگی

جک درب پارکینگ:

شرکت پانچ ایران تصمیم به تولید و ارائه یک سیستم مکانیکی و هیدرولیکی به نام جک پارکینگ گرفت که این جک ها بر روی درب لولایی نصب می شوند تا درب با استفاده از یک ریموت باز و بسته شود که روی درب های سبک جک مکانیکی و روی درب های سنگین جک هیدرولیکی نصب می شود.

درب های لولایی انواع مختلفی دارند و برای جک دار کردن هر یک از آن ها باید چند عامل را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین جک را انتخاب نماییم. عوامل تاثیر گذار شامل:

1. وزن هر لنگه ی درب
2. تعداد دفعات تردد در طول شبانه روز
3. عرض هر لنگه ی درب
4. باد خیز بودن منطقه
5. شرایط دمایی غیر معمول(خیلی گرم یا خیلی سرد)

جک درب پارکینگی انواع مختلفی دارند که در ادامه با آنها آشنا می شوید پس با ما همراه باشید:


انواع جک پارکینگی

1. جک مکانیکی: این نوع بیشتر برای درب های سبک با تردد کم قابل نصب می باشد. مانند درب ویلا ها، باغ، باغچه و ... .

2. جک هیدرولیکی: این نوع جک ها بسیار قدرتمند بوده و توان تحمل وزن های بالا را داشته بنابر این برای درب های سنگین و مکان های پر تردد مانند درب پارکینگ ساختمان هایی با واحد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

3. جک نامرئی: اگر درب پارکینگ شما ظریف می باشد با نصب جک زیبایی خود را خود را از دست داده و دفرمه می شود. برای این گونه درب ها به شما پیشنهاد می شود از جک زیر سطحی که به جک نامرئی معروف است استفاده کنید. نصب این جک ها پیچیده بوده و به سادگی جک مکانیکی و هیدرولیکی نبوده و نیاز به فونداسیون و زیر سازی دارد.

 

جک پارکینگی مناسب ساختمان های کم تردد:

این نوع جک مناسب نصب روی درب های خانه ها یا ساختمان های ویلایی می باشد که کم تردد هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و قابلیت نصب روی درب هایی تا وزن 1000 کیلوگرم دارند و از تکنولوژی الکترومکانیک پیروی می کنند.

جک پارکینگی ایرانی:

این نوع جک ها مناسب مجتمع هایی تا 25 واحد است که به طور میانگین روزانه بیش از 60 تردد دارد و این نوع جک ها قیمتی متوسط دارند و مناسب نصب روی درب هایی تا 700 کیلوگرم است.

جک پارکینگی خارجی:

جک های خارجی مناسب نصب روی درب های مجتمع های تا 35 واحد است و مناصب نصب روی درب هایی تا وزن 600 کیلوگرم می باشد، که به طور میانگین 100 بار در روز باز و بسته می شود و از نظر قیمت الان قیمت بالایی دارند اما نسبت به مبلغی که برای این نوع جک ها پرداخت می کنید کیفیت بالایی از آن میبینید و کارکرد آن بدون نقص است.

 

 

جک پارکینگی تردد بالا:

در زندگی شهری امروزه بیشتر ساختمان ها تردد بالایی دارند جوری که در زمان تردد درب دائم در حال باز و بسته شدن است که برای این نوع درب ها جک هایی تولید شده اند که جز گران قیمت ترین جک ها است و قدرت تحمل درب هایی با وزن 250 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم را دارد.

جک پارکینگی تک لنگه:

درب های تک لنگه در کشور ما طرفدار زیادی دارند که برای این نوع درب ها جک تک لنگه استفاده می شود که قیمت این نوع جک ها مناسب است و قدرتشان از 400 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم می باشد و مناسب برای ساختمان هایی با بیش از 60 بار تردد در روز است.

جک پارکینگی موتور ریلی:

این نوع جک ها همانطور که از اسمشان پیداست مناسب نصب روی درب های ریلی است که باید از موتورهای درب پارکینگ استفاده شود که کنار درب، روی زمین یا بالا نصب میشوند که قدرت این موتورها از 400 تا 2000 کیلوگر می باشد که باید با توجه به وزن درب آن ها را تهیه کرد.

 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار