کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

تامین امنیت یکی از مهم ترین نیاز‌های بشر در تمام دوران‌ها بوده. بشر در طول تاریخ راه‌های مختلفی را برای تامین امنیت امتحان کرده است. بعضی از این راه‌ها موفقیت آمیز نیز بوده است. کرکره برقی ضد سرقت یکی از راه های مناسب برای ایجاد امنیت به شمار می‌آید. کرکره‌های قدیمی بیشتر لولایی و یا آکاردئونی بودند. این نوع کرکره در زمان خودشان بسیار کار آمد عمل کرده و مانع دزدی‌های بسیاری شدند. اما این نوع حفاظ‌ها مشکلاتی داشته و توانایی پاسخگویی به تمام نیازهای ما را نداشتند.

جنس حفاظ‌های آکاردئونی از آهن بوده و به راحتی دچار زنگ‌زدگی می‌شدند. همچنین باز و بسته کردن آن‌ها زمان بر و دشوار بود. همین مسئله باعث شد کرکره برقی ضد سرقت با جنس آهنی و ضد ضربه به بازار ارائه شود. امروزه که نا امنی و آماره دزدی در جامعه بالا رفته همه‌ی افراد به دنبال راهی مطمئن برای بالا بردن امنیت خانه و محل کار خود می‌باشند تا بتوانند اموال و دارایی خود را از گزند هر گونه آسیب و دزدی حفظ نمایند. 

کرکره برقی ضد سرقت با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها  ساخته شده و توانسته  جای کرکره های آکاردئونی و لولایی را بگیرد و امنیت چند برابری را برای شما فراهم آورد. همانطور که می دانید کرکره برقی انواع مختلفی دارد که یکی از این انواع کرکره ضد سرقت است. این کرکره‌ها از تیغه‌های فولادی ساخته می‌شوند. متاسفانه این دیدگاه در ذهنیت عموم مردم جا افتاده است که همه کرکره های برقی ضد سرقت هستند.

اما شما می توانید با نصب کرکره های برقی ضد سرقت امنیت فروشگاه یا پارکینگ خود را چند برابر کنید و دیگر زمانی که در فروشگاه حضور ندارید نگران نباشید. با نصب این کرکره ها محافظت فروشگاه یا پارکینگ شما و یا هر مکان دیگری به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

برای ساخت کرکره برقی های ضد سرقت از تیغه‌های فولادی استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید آلیاژ فولاد به دلیل داشتن چگالی بالا از وزن بالایی نسبت به دیگر فلزهای موجود برخوردار است. بالا بودن چگالی به معنای وزن بیشتر این تیغه‌ها نسبت به تیغه‌های آلومینیومی و یا تیغه‌های دیگر است. 
از طرف دیگر برای باز و بسته کردن کرکره‌ برقی ضد سرقت که دارای وزن بیشتر است باید از موتورهای قوی استفاده نمایید. هرچقدر که موتور کرکره برقی قوی تر باشد دارای قیمت بیشتری نیز است.
قیمت کرکره‌های برقی ضد سرقت را می‌توان نسبت به دیگر کرکره‌ها بالاتر دانست. اما غیر قابل نفوذ بودن و همچنین امنیت بالای کرکره برقی ضد سرقت به هزینه ای که برای آن می‌شود کاملا می‌ارزد.
شما با یکبار هزینه می‌توانید برای 30 سال مغازه و یا محل کار خود را از گزند سارقان دور نگهدارید. 

موتور مناسب برای کرکره برقی ضد سرقت

موتورهای مختلفی در بازار وجود دارند که می‌‎توانید مطابق با نیاز خود آن را انخاب نمایید. برخی از موتور های برقی دارای قیمت مناسب بوده ولی از قدرت کمی برخوردار هستند. این نوع از کرکره‌ها را برای پنجره و یا بالکن استفاده می کنند.

کرکره هایی که برای پنجره یا بالکن استفاده می‌شود معمولا از تیغه‌های آلومینیومی ساخته شده و دارای ابعاد کوچکی نیز هست. همین ویژگی‌ها سبب شده کرکره دارای وزن سنگینی نباشد. سبک بودن کرکره به این معنا است که می توانید از موتورهایی با قدرت کمتر استفاده نمایید. 
اما کرکره های ضد سرقت به دلیل داشتن تیغه های سنگین و فولادی نیاز به موتورهای پر قدرتی دارند که بتواند به راحتی این تیغه ها را باز و بسته نماید.

ویژگی‌های کرکره برقی ضد سرقت

1-کرکره  برقی ضد سرقت از امنیت بالاتری نسبت به حفاظ های قدیمی برخوردار است. مشاغل حساس مانند بانک ها، طلا فروشی ها، صرافی ها و ... که همیشه در معرض خطر می باشند بهتر است برای بالا بردن امنیت محل کار خود از  کرکره برقی ضد سرقت  استفاده کنند.

2- علاوه بر امنیت بالا، کرکره برقی ضد سرقت مانع از ورود نور خورشید، حشرات، گرد و غبار به داخل مکان سرپوشیده می شود. همین امر باعث شده این کرکره در بین فروشگاه های مواد غذایی و گلخانه ها، داروخانه ها و ..... طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

3- کرکره برقی ضد سرقت با زیبایی و امنیت بالاای که دارد باعث شده نظر معماران و طراحان زیادی را به خود جلب کند. معمولا از این کرکره برای ورودی پارکینگ ها و گاراژ ها و ... استفاده می‌کنند.

4- این ویژگی بسیار مهم و کارآمد می‌باشد. کرکره برقی ضد سرقت قابلیت نصب سنسور و دوربین بر روی خود دارد . نصب سنسور و دوربین باعث می‌شود این کرکره‌ها بتوانند هرگونه اتفاق و یا رفت و آمد مشکوک را تشخیص دهند. همچنین می‌توانید با اتصال این سیستم بر روی گوشی خود،  از هرگونه اتفاق نا متعارف با خبر شده و اگر دزدی به شما در حال دست‌برد زدن بود در کمترین زمان با خبر شده و به پلیس خبر داده و مانع متحمل شدن ضرر و زیان شوید.

5-کرکره برقی ضد سرقت  از تیغه‌ی فولادی قوی ساخته شده است. این کرکر‌ها ضد ضربه و آسیب می باشد. بنابر این از هرگونه دست‌برد احتمالی جلوگیری می‌کند.

6- کرکره های قدیمی برای باز و بسته شدن نیاز به نیروی بدنی و زمان زیادی داشتند. اما  کرکره برقی ضد سرقت با اتصال جریال برق ساده به چرخ دنده‌های موتور بدون دخالت دست و به آسانی، در کوتاه ترین زمان کرکره را باز و بسته می‌کند. شرکت پانچ ایران با ارائه‌ی  کرکره برقی ضد سرقت با کیفیت و ایمن در تلاش است تمام انتظارات شما را از یک کرکره برقی ضد سرقت برآورده کند. تا بتواند امنیت را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورد.

نحوه ی عمل کرد موتور کرکره برقی

کرکره‌های قدیمی به وسیله‌ی کاسه و فنر کار کرده و کاملا دستی باز و بسته شده و همچنین نیازمند صرف نیروی بدنی زیادی نیز بودند. امروزه با برقی شدن موتور کرکره برقی باز و بسته کردن آن به راحتی صورت می‌گیرد. موتور کرکره با جریان الکتریسیته کار میکند به صورتی که با استفاده از نیروی گشتاور تیغه‌های کرکره حرکت کرده و به راحتی باز و بسته می‌شود.

کرکره برقی پارکینگ

در بیشتر ساختمان ها از کرکره ی برقی برای درب پارکینگ استفاده می شود زیرا علاوه بر سهولت در باز و بسته شدن عبور و مرور ماشین ها نیز آسان تر می شود. البته این نکته قابل ذکر می باشد که نصب کرکره برقی پارکینگ امنیت ساختمان را بسیار بالا برده و با خیال راحت می توانید ماشین های خود را در پارکینگ بگذارید. همچنین انباری های ساختمان نیز از گزند سارقان در امان می‌ماند. این کرکره‌ها به دلیل دارا بودن ظاهری ساده و کاربردی زیبایی ساختمان را بیشتر کرده به همین دلیل توجه طراحان ساختمان را به خود جلب کرده‌اند.

کرکره برقی ضد سرقت برای بالکن و پنجره

برخی از خانه های ویلایی و یا باغ‌ویلاهای خارج شهر و یا حتی خانه‌های آپارتمانی طبقه اول ممکن است به هر دلیلی مانند: وجود اشیا عطیقه، وجود پول نقد و یا گاوصندوق و ... مورد توجه سارقان قرار بگیرد. اگر شما نیز با چنین مشکلی رو به رو هستید. به شما پیشنهاد می‌شود برای برقراری امنیت بیشتر، از کرکره ضد سرقت استفاده نمایید. زیرا سارقان از پنجره و یا بالکن‌هایی که با زمین فاصله‌ی کمی دارند می‌توانند به آسانی وارد ساختمان شوند.  
استفاده از کرکره ضد سرقت امکان جلوگیری از ورود افراد سودجو به داخل ساختمان را فراهم می‌آورد. اگر شما  از این کرکره برای پنجره و یا بالکن استفاده نمایید. می‌توانید با خیال راحت برای ساعت و یا روزهای طولانی آن را خالی بگذارید بدون آن که نگران اتفاق ناگواری باشید. 
دزدان از روش‌های گوناگونی برای تخریب کرکره‌های مختلف استفاده می‌کنند تا بتوانند وارد ساختمان شوند. اما کرکره سازان با بررسی راه های مختلف و در نظر گرفتن راه‌های گوناگون سارقان برای تخریب کرکره اقدام به ساخت کرکره ضد سرقت نموده‌اند.
این کرکره ها را معمولا از فولاد مقاومی می‌سازند که به هیچ عنوان کسی نتواند با وارد کردن ضربه به آن آسیب وارد نماید. از طرف دیگر این کرکره‌ها از جنس نسوز می‌سازند تا سارقان نتوانند با هیچ وسیله ای آن را برش داده و وارد ساختمان شوند. از دیگر علت های ایمن بودن و امنیت بالای کرکره‌ها به داشتن قفل علاوه بر ریموت اشاره کرد. 
همین ویژگی ساده باعث می‌شود در زمان ربوده شدن ریموت و یا گم کردن آن دیگر نگران دست‌برد به ساختمان نباشید. زیرا برای باز کردن کرکره‌ی ضد سرقت تنها داشتن ریموت کافی نبوده و باید از کلید قفل و ریموت به صورت همزمان استفاده نمایید.

برتری کرکره برقی ضد سرقت به کرکره برقی معمولی چیست؟

در کرکره برقی ضد سرقت، یک جاقفلی در دو سمت تیغه ها قرار می‌گیرد که با قراردادن این جاقفلی و یک قفل، می‌توانید کرکره را با ریموت بالا و پایین ببرید.  زمانی که کرکره را پایین آوردید و قفل را بزنید جریان برقی در مدار وجود ندارد و در واقع با بستن قفل جریان برق قطع می‌شود و ریموت کنترل دیگر کار نمی‌کند.

زمانی که بخواهید کرکره را بالا ببرید قفل کرکره برقی را باید باز کنید و همین موقع برق در مدار فعال می‌شود و می‌توانید با ریموت کرکره را بالا ببرید. پس با نصب کرکره برقی ضد سرقت امنیت مکان چندین برابر می‌شود.

یکی دیگر از راه های ایجاد محافظت در برابر سرقت مجهز کردن کرکره‌ها به چشمه های ضد سرقت مخصوص به جای آب ها فلزی است، ویژگی این سیستم این است که کرکره ها هنگام خاموش شدن به سمت پایین قفل می‌شوند. چشمه های ضد سرقت فقط در کرکره ای غلتکی که توسط میل لنگ و یا درایو موتور کار می‌کنند قابل استفاده است.

معمولا مکان‌هایی که انبارها و خزانه‌های باارزشی هستند. مثل: بانک ها، طلافروشی ها،موزه‌ها و دیگر مکان های امنیتی برای بالا بردن امنیت مکان از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

مزیت کرکره برقی ضدسرقت:

کرکره های زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند اما چه چیزی باعث محبوبیت بالای کرکره های ضد سرقت شده است؟ درست حدس زدید امنیت بالا. در وحله ی اول تامین امنیت 99% این کرکره هاست که افراد را در استفاده از آن ترغیب می کند. همچنین کرکره های برقی دارای مزیت های فراوانی هستند که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم.


بالا بردن امنیت


همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم بالا بردن سطح امنیت خانه، اداره، محل کار، ویلا و ... از مهم ترین وظایف کرکره برقی ها به حساب می آید. در بین تمام کرکره برقی های موجود در بازار می توان به جرئت کرکره برقی ضد سرقت را از ایمن ترین کرکره ها دانست.
این کرکره ها با داشتن تیغه و ریل های فولادی و همچنین داشتن موتور های دو قفله می تواند به خوبی از ورود سارقین جلوگیری نماید.

نصب آسان

کرکره های برقی را می توانیم بر روی تمام ساختمان ها نصب نماییم. که نصب این کرکره به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. نصب کرکره برقی نیاز به تخریب و یا کثیف کاری ندارد. بنابراین می توانیم این وسیله را در نصف روز نصب نماییم. اما لازم به ذکر است که اگر در هنگام ساخت ساختمان کرکره برقی را نصب نمایید می توانید موتور کرکره برقی را به صورت مخفی نصب نمایید.

قابل شستشو بدون آسیب رسیدن به درب

کرکره های برقی به دلیل آن که به صورت مداوم در معرض آلودگی های محیطی قرار دارند می تواند کثیف و آلوده شوند. اگر کرکره برقی شما از نوع کرکره ضد سرقت باشد و دچار کثیفی و آلودگی شده باشد می توانید با کمک آب و مواد شوینده اقدام به شست و شو آن نمایید.
این کرکره ها به دلیل داشتن تیغه های فولادی در برابر هر گونه فرسایش به وسیله ی آب و مواد شوینده مقاوم هستند. پس با خیال راحت می توانید این کرکره ها را شست و شو دهید و خیالتان از آسیب رسیدن به آن راحت باشد.

قابلیت باز و بسته شدن درب در صورت قطعی برق

این کرکره ها به دلیل داشتن سیستم برق اضطراری در هنگام برق رفتگی نیز از کار نیوفتاده و می توانند باز و بسته شوند. که این مسئله می تواند در زمان های نبود برق بسیار کار آمد باشد. هنگامی که برق ها قطع می شود اینکه ماشین شما در پارکینگ و یا محل کار ها شما پشت کرکره های فولادی حبس شده باشد می تواند بسیار نگران کننده باشد مخصوصا در زمانی که شما کار واجبی داشته باشید. اما دیگر نگران نباشید شما می توانید با کمک سیستم برق اضطراری دیگر نگران قطع برق نباشید.

باعث زیبایی درب ورودی

این کرکره ها با داشتن طراحی شیک و ساده می توانند ظاهری زیبا و کاربردی به ساختمان شما ببخشند.

دارای تنوع رنگی

شما می توانید با توجه یه سلیقه و یا معماری ساختمان رنگ کرکره را انتخاب نمایید. این کرکره های برقی در رنگ های متنوعی ساخته و به بازار عرضه می شود.
انواع موتور کرکره ضد سرقت

موتورهای کرکره برقی را می توانیم به دو دسته بزرگ تقسیم نماییم. در ادامه به بررسی و معرفی کامل این موتورها می‌پردازیم.
1-    موتور ساید: 
موتورهای سایت در انواع مختلفی ساخته می‌شود که انواع آن با نام برند شناخته می شود. 
موتورهای سایدی که تولید می‌شوند بین 300 تا 1500 کیلو وزن را می‌توانند تحمل کنند. این موتورها معمولا به صورت تک فاز و سه فاز تولید می‌شود.
به دلیل قوی بودن موتور ساید و داشتن توانایی لازم برای باز و بسته شدن به دفعات از این موتور کرکره برای ساختمان هایی با دفعات رفت و آمد بالا استفاده می‌شود.
این کرکره می تواند بهترین گزینه برای کرکره هایی با ابعاد بزرگ باشد. موتور کرکره ساید با توجه به توانایی های بسیاری که دارد طبیعی است نسبت به موتورهای ضعیف تر مانند موتور توبولار دارای قیمت بالاتری باشد. اما بهتر است بدانید این موتورها دقیقا متناسب با کارایی که دارند قیمت گذاری شده و کاملا به صرفه هستند. شما می‌تواند سال ها از آن استفاده کنید و نگران خرابی آن نباشید .
موتورهای ساید به دلیل داشتن سیستم برق اضطراری در زمان برق گرفتگی نیز کار می کنند. 

2-    موتور توبولار: 
شرکت هایی که موتور ساید را تولید می کنند موتور توبولار را نیز تولید می کنند. ویژگی های بارز موتور توبولار شامل:
وزن زیادی تحمل نمی کند.
جای کمی اشغال می کند..
مناسب کرکره هایی با طول و عرض کم است.
اگر برای موتور توبولار مشکلی به وجود آید امکان تعمیر وجود نخواهد داشت.
در موقع برق رفتگی نمی‌توانیم از آن را باز و بسته کنیم زیرا فاقد سیستم برق اضطراری است.
در کنار تمام این ویژگی ها موتورهای توبولار دارای قیمت مناسبی هستند. بهتر است از این موتور بیشتر برای کرکره پنجره، بالکن و جاهایی که رفت و آمد کمی دارد استفاده شود.
شرکت پانچ ایران

 امنیت فروشگاه، پارکینگ، آپارتمان، محل کسب و کار خود را با پانچ ایران بالا ببرید. ما می‌توانیم با مشاوره دادن به شما جهت نصب درب مناسب برای ساختمانتان به شما کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما با شماره 09123679680 تماس بگیرید.

همه کرکره های تولیدی ما مجهز به چشمه از جنس استیل هستند که هنگام جمع شدن کرکره ها، بالا بردن آن ها دشوار می‌شوند.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار