کرکره برقی پانچ

کرکره برقی پانچ

کرکره برقی پانچ:

نوع دیگری از تیغه های فولادی کرکره برقی، تیغه پانچ دار کرکره می باشد که به آنها یا تمام پانچ یا فول پانچ می گویند که معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و بیشتر برای درب یا پنجره مجتمع های تجاری، اداری یا حتی مسکونی استفاده می شود که نیاز به نفوذ نور به داخل باشد و نیاز باشد که فضای داخل قابل دیدن باشد. مخصوصا برای فروشگاه های طلا فروشی یا فروشگاه هایی که نیاز است ویترین آن ها از بیرون قابل رویت باشد.
یکی از مزایای استفاده از کرکره فولادی پانچ برای درب های پارکینگ این است که دود اگزوز اتومبیل ها به راحتی خارج  میشود و همچنین با نصب این تیغه ها ظاهر و نمای درب شیک و زیبا خواهد شد.
کرکره فول پانچ به دلیل یک جداره بودن آن ها فقط در سطح کرکره به صورت ترکیبی استفاده می شود، چرا که کرکره های پانچ استحکام و مقاومت بالایی ندارند و پیشنهاد می شود که حتما به صورت ترکیبی با تیغه دو جداره مورد استفاده قرار گیرد، همچنین به دلیل سبکی وزن این نوع کرکره ها از موتور توبولار استفاده می شود.

انواع تیغه فول پانچ:

  • تیغه شفاف

  • تیغه فوم دار
  • تیغه رول گیتر
  • تیغه سوراخ دار

نصب تیغه کرکره فول پانچ :

تیغه فول پانچ قابل نصب روی انواع درب است، با نصب این نوع تیغه ها زیبایی درب های ساختمان یا فروشگاه شما دو برابر می شود که این تیغه ها اکثرا از طریق لوله های آلومینیومی به هم متصل می شوند و قطر این تیغه ها معمولا بین 2 الی 5 میلی است که نصب و راه اندازی این تیغه ها یک کار تخصصی است، چرا که اگر به دلیل عدم مهارت تیغه ها آسیب ببینند دیگه قابل نصب نیستند و هدر میروند.

*هنگام نصب کرکره های پانچ حتما باید به چند نکته توجه کنید:

1-هنگام نصب کرکره برقی به هیچ وجه تمام تیغه ها را از نوع پانچ انتخاب نکنید چون مقاومت درب در برابر کوچکترین ضربه پایین می آید و آسیب میبیند.
2-برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، باید پشت قسمت پانچ از تلق استفاده کنید.

 

قیمت تیغه کرکره پانچ:

قیمت این نوع تیغه ها مثل بقیه تیغه ها متغیر است و همچنین به عوامل زیادی وابسته است، که عبارتند از :

برند و مارک تیغه
نوع مواد پلی کربنات (که در ساخت تیغه استفاده می شود)
وزن و ضخامت تیغه
رنگ ریل های کنار تیغه
میزان گارانتی تیغه

 

 

ویژگی های تیغه کرکره پانچ:

*دارای ظاهری زیبا
*امکان نفوذ نور و ایجاد روشنایی برای مکان مورد استفاده
*دارای قیمتی مناسب و به صرفه
*مدل پانچی که روی تیغه ها زده می شود متنوع است و میتوان از چند مدل مختلف استفاده کرد.
 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار