رنگ بندی کرکره برقی

رنگ بندی کرکره برقی

 

یکی از دلایلی که باعث مورد استقبال قرار گرفتن کرکره های فولادی شد به کار بردن بهترین تکنیک های پوشش رنگ الکترواستاتیک و متالیک ماشین است که کرکره های برقی فولادی را نسبت به بقیه کرکره ها متمایز می کند که این موضوع باعث شد که بسیاری از مصرف کنندگان طرفدار پر و پا قرص کرکره های برقی فولادی شوند، چرا که سیستم پوشش رنگ موجب کاهش هزینه های تولید، بهبود ایمنی و بهداشتی محیط، پوشش در برابر خوردگی میشود.
استفاده از تکنولوژی رنگ آمیرزی متالیک ماشین باعث مقاوم سازی و استحکام تیغه های فولادی در برابر نور خورشید و همچنین عوامل آب و هوایی مثل بارش باران و برف می شود.

 

رنگ کرکره برقی فولادی:

تیغه های کرکره برقی در طرح ساده و پانچ و در رنگ های متنوع در کارگاه پانچ ایران موجود می باشد که در اغلب مواقع درب های کرکره برقی فولادی از نوع گالوانیزه می  باشند که با رنگ های متفاوتی پوشش داده می شود، ظاهر و نمای هر ساختمان می تواند به زیبایی و شکیل بودن آن کمک بسزایی کند که استفاده از درب هایی از کرکره برقی فولادی که رنگی می باشند یکی از گزینه های زیبا سازی نمای ساختمان است که همین موضوع می تواند کسب و کار فروشگاه شما را در ذهن افراد و مشتریانتان ثبت کند.
برا تولید رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی، یک پردازش رنگ کردن که برای اثربخشی بیشتر است این است که ذرات رنگ را باردار میکنند که در این روش ابتدا رنگ به صورت ذرات پودر به سمت نقطه ای که میخواهیم رنگ کنیم به صورت رسانا از طریق باد اسپری میشود، بعد از طریق یک بار قدرتمند الکترواستاتیک شتاب پیدا میکند و بین ذرات رنگ و قطعه پیوند یونی شکل می گیرد.

 

 

دلایل انواع رنگ کرکره برقی:

•    اگر کرکره فولادی درب نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند یا در صورت کدر شدن و از بین رفتن رنگ تیغه ها، قطعا رنگ کردن تیغه خیلی به صرفه تر از عوض کردن آن می باشد.
•    در صورتی که رول آلومینیوم باریک بوده و رنگ پوشش اصلی آن فرسوده یا ازبین رفته باشد.
•    در صورتی که خرابکاران به پوشش درب کرکره آسیب وارد کرده باشند و یا طرح ها نا به هنجار طراحی شده باشند می توان مجداً اقدام به رنگ کردن درب کرکره با پوشش ضد گرانیتی نمود. 
•    برای ایجاد نما و ظاهر جدید در ورودی فروشگاه ها و مغازه ها می توان متناسب با کرکره، آن را رنگ کرد.
•    با رنگ کردن درب کرکره می توان اقدام به جذابیت فروشگاه، برای اجاره یا فروش کرد که راهی برای افزایش درخواست ها و مراجعه ها باشد.
•    استفاده از رنگ های شاد و جذاب برای درب ورودی فروشگاه موجب جلب توجه بیشتر و جذب مشتری بیشتری می گردد.

 

همچنین شما می توانید برای مطالعه و کسب اطلاعت راجع به کرکره برقی پانچ اینجا کلیک کنید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار