قیمت کرکره فولادی

قیمت کرکره فولادی

قیمت کرکره فولادی به عوامل متعددی مثل نوع موتور مورد استفاده، نوع تیغه ها و اندازه و تعداد تیغه ها بستگی دارد . در نصب بعضی از کرکره های فولادی نیاز به تامین کننده برق می باشد، که در زمان قطع برق مورد استفاده قرار بگیرد. این مورد یکی از مواردی است که روی قیمت کرکره برقی فولادی اثر گذار است.

نوع موتور کرکره برقی

موتورهای مورد استفاده در پروژه های نصب کرکره برقی دو نوع هستند : موتور توبولار - موتور ساید - موتور سانترال

که موتورهای توبولار برای کرکره های سبک و کوچک استفاده می شوند که قیمت آن ها نسبت به نوع دیگر موتور کمتر است اما دارای برق اضطراری نیستند و این یکی از معایب این موتور ها است.

و موتورهای ساید نوع قوی تری از موتورهای کرکره برقی هستند که برای کرکره های سنگین و با وزن زیاد استفاده می شوند و همچنین دارای برق اضطراری هستند که هنگام قطعی برق نیز می توان آن را باز یا بسته کرد.

موتور های سانترال موتورهای گران قیمتی هستند و نصبشان پیچیده است. البته عمر طولانی‌تر و کیفیت بالایی دارند ولی در ایران کمتر استفاده می‌شوند.

نوع تیغه ها

تیغه های آلومینیومی

تیغه های گالوانیزه

تیغه های شفاف

تیغه های آلومینیوم فابریک استاندارد

قیمت انواع موتور کرکره فولادی

1- موتور توبولار:  موتورهای توبولار برای کرکره های سبک و کوچک استفاده می شوند. که قیمت آن ها نسبت به نوع دیگر موتور ها کمتر می باشد، اما این موتور ها دارای برق اضطراری نیستند و این یکی از معایب آن ها به شمار میرود.
2- موتور ساید: موتورهای ساید نوع قوی تری از موتورهای کرکره برقی هستند، که برای کرکره های سنگین و وزن بالا استفاده می شود. همچنین این موتور ها دارای برق اضطراری نیز می باشند.به دلیل وجود تامین کننده ی برق هنگام قطعی برق نیز می توان آن را باز یا بسته کرد.
3- موتور سانترال: موتور های سانترال موتورهای گران قیمتی هستند و نصبشان پیچیده است. البته عمر طولانی‌تر و کیفیت بالایی دارند ولی در ایران کمتر استفاده می‌شوند.

اندازه و تعداد تیغه ها

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت کرکره فولادی تعداد تیغه ها و همچنین اندازه آن ها می باشد.
برآیند قیمت کرکره یک کار تخصصی است که شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در این زمینه و بازدید محل مورد نظر قیمت حدودی پروژه را تخمین بزنید.
قیمت تیغه های فولادیِ کرکره برقی نسبت به بقیه کرکره ها بالا می باشد. اگر بودجه کمی برای انجام این کار دارید پیشنهاد ما به شما نصب جک درب پارکینگ می باشد.
قیمت جک درب پارکینگ نسبت به کرکره فولادی پایین تر است البته این نوع جک ها برای مجتمع های کوچک و اداری مناسب می باشد.
برای درب پاساژ ها بهتر است از کرکره برقی فولادی استفاده نمایید. زیرا این انتخاب هوشمندانه امنیت پاساژ شما را تامین می کند.
 برای انتخاب کرکره حتما از کرکره های فولادی مرغوب استفاده کنید. شاید هزینه سنگینی در بر داشته باشد اما رضایتی که بعد از استفاده طولانی خواهید داشت این هزینه را جبران خواهد کرد.
کرکره های فولادی ارزان قیمت نمی توانند نیاز شما را پاسخگو باشند و به سرعت دچار خرابی و آسیب های فراوان می شوند.

 

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار