کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی یکی از زیر مجموعه ی انواع کرکره برقی می باشد،  جنس تیغه و ریل های به کار رفته در کرکره برقی فولادی از جنس فولاد مقاوم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.
کرکره های برقی دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.
اگر بخواهیم یکی از بهترین و کارآمد ترین کرکره های برقی رانام ببریم، باید گفت کرکره برقی فولادی یکی از شاخص ترین ها در نوع خود می باشد،این کرکره به دلیل جنس تیغه ها که از فولاد مستحکم ساخته شده، دارای مقاومت بالا نیز می باشد، پس بنابراین می تواند امنیت کامل را برای مجموعه ی شما فراهم آورد.

شرکت پانچ ایران یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی فروش و نصب انواع کرکره می باشد، شما مشتریان عزیز می توانید برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:


09123679680 , 02632800055
 

کرکره برقی آلمینیومی یا فولادی؟

کرکره برقی های آلمینیومی در مقابل ضربه مقاومت مناسبی نداشته و سارقان میتوانند با اعمال فشار به آن کرکره را تخریب کرده و وارد ساختمان شوند. اما  کرکره برقی فولادی از تیغه های ضد ضربه و مستحکم فولاد ساخته شده و هیچ ضربه ای نمیتواند به آن آسیب بزند، بنابر این عملا میتوان گفت کرکره برقی فولادی ضد سرقت می باشد.

میزان مقاومت کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی در  مقابل باد، باران، فشار، تغیرات دمایی مقاومت بالایی داشته و میتوانید در تمام شهر ها با شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید، همین امر باعث میشود کرکره برقی فولادی در گذر زمان دچار تخریب کمی شده و عمر طولانی ای داشته باشد. کرکره برقی فولادی علاوه بر مقاومت در مقابل فرسایش، ضد ضربه نیز می باشد، ضد ضربه بودن این کرکره باعث میشود ضربه های وارده به آن اختلالی در عمل کرد کرکره برقی فولادی ایجاد نکند، که این ویژگی ها عمر بالای کرکره را تضمین میکند.

ضد سرقت بودن کرکره برقی فولادی

تیغه های فولادی بکار رفته در ساخت کرکره برقی فولادی ضد ضربه بوده و سارقین نمیتوانند با تخریب آن وارد ساختمان شوند، همین امر باعث میشود این کرکره ها غیر قابل نفوذ بوده و سطح ایمنی ساختمان را بسیار بالا ببرد.

طول عمر کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی عمری طولانی نسبت به بقیه ی کرکره ها دارد و معمولا این کرکره ها میتوانند بالای 30 سال عمر کنند. برای اینکه کرکره برقی فولادی در مقابل نور و دما همچنین تغییرات جوی مقاوم شود روی آن را با یک لایه رنگ دائمی از جنس متالیک و الکترواستاتیک می پوشانند. 

تیغه های کرکره برقی فولادی

تیغه ی این نوع از کرکره ها از ورق های فولادی با ضخامت 0.7 الی 0.9 میلیمتر ساخته شده است. این تیغه ها با لایه ای از ضد خش پوشیده میشوند تا عمر و مقاومت بالاتری داشته باشند.
از برجسته ترین ویژگیه ی این نوع تیغه ها  میتوان به ضد ضربه بودن و طول عمر بالا آن ها اشاره کرد.

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره برقی معمولی

1 .تفاوت اصلی کرکره برقی ضد سرقت و کرکره برقی معمولی در جنس تیغه های آن ها می باشد. همان طور که می دانید تیغه های ساخته شده از فولاد دارای استحکام بالا، زیبایی ظاهری و امنیت بالا می باشند.

2 .برای نصب موتور بر کرکره برقی ضد سرقت هم از موتور توبولار و هم از موتور ساید می توان استفاده کرد. اما چون موتور توبولار کوچک بوده و نیاز به فضای کمی دارد کاربردی تر می باشد.

3 .کرکره های ضد سرقت دارای سنسور های تشخیص افراد مشکوک و غریبه می باشند. این ویژگی باعث ایجاد تمایز چشم گیر بین کرکره های ضد سرقت با کرکره های معمولی شده است.

ویژگی های کرکره ضد سرقت فولادی

1 .ضد ضربه می باشد.

2 . در مقابل فشار و فرسایش مستحکم و قوی است.

3 . در مقایسه با کرکره های دیگر از سطح امنیتی بالاتری برخوردار است.

4 . عمر طولانی، بیش از 30 سال دارد.

5 .از رنگ دائمی الکترواستاتیک و متالیک در پوشش و رنگ کرکره ضد سرقت به کار می رود.

6 .این  کرکره ها عایق سرما و گرما بوده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

تیغه فولادی:

یکی از محصولات جدیدی که شرکت پانچ ایران به بازار ارائه نموده است کرکره فولادی می باشد که به صورت پانچ و ساده قابل تولید می باشد، نسل قبلی کرکره ها، کرکره های برقی گالوانیزه بودند که به دلیل زود خراب شدن آن ها ما تصمیم به تولید کرکره های فولادی و کرکره های آلومینیومی گرفتیم که با خرابی ناچیز در کمترین زمان جای کرکره های برقی گالوانیزه را گرفتند اما همچنان بعضی از فروشگاه ها کرکره گالوانیزه را به جای کرکره فولادی به شما میفروشند که شما باید با بررسی ظاهر و ویژگی های آن متوجه این موضوع شوید.

 تیغه های فولادی به استحکام و طول عمری که دارند معروف هستند و همچنین از نظر ظاهر نسبت به کرکره های نسل قدیم جز زیباترین تیغه ها به حساب می آیند، این نوع کرکره ها دارای ویژگی های زیادی هستند که همین ویژگی ها باعث شده مورد استقبال زیادی قرار گیرند که در ادامه به بررسی این ویژگی ها پرداختیم پس با ما همراه باشید. تیغه های کرکره برقی فولادی با رنگ های متنوع و متفاوتی تولید می شوند، میتوانید برای مطالعه درباره آن اینجا کلیک کنید.

ویژگی های تیغه های فولادی :

1-گالوانیزه

برای ساخت کرکره های فولادی از تکنولوژی گالوانیزاسیون استفاده می کنند که گالوانیزاسیون به نوعی از فلزات گفته می شود که با روکشی که از جنس ” روی ” مقاوم شده اندکه مقاومت و ماندگاری این نوع تیغه ها را چندین برابر میکند.

2-ضد ضربه

کرکره های فولادی ضد ضربه هستند و بر اثر ضربات مختلف دچار آسیب نمی شود زیرا مقاومت فلز فولاد بسیار بالا است.

3-ضد فرسایش

درب های ساختمان ها به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، طوفان ها، آلودگی های هوا، بارندگی و ... فرسوده می شوند اما درب هایی که به وسیله کرکره های فولادی ساخته میشوند به دلیل خاصیت ضد فرسایش فولاد خیلی دیرتر از در های معمولی دچار فرسایش می شوند.

4-رنگ دائمی

یکی از ویژگی هایی که باعث حفظ زیبایی و مرغوبیت ظاهری کرکره های فولادی می شوند ثابت بودن رنگ آن هاست، چرا که گالوانیزه بودن این کرکره ها باعث میشود حتی در مدت زمان طولانی به هیچ عنوان رنگ خود را از دست ندهند.

5-ضد سرقت

در تولید کرکره های فولادی سعی برآن بوده که ضعف کرکره های آلومینیومی برطرف شود، کرکره های فولادی ضد سرقت هستند ولی کرکره های آلومینیومی را میتوان با فشار به پایین کرکره آن را به بالا برد و به داخل مغازه وارد شد اما شرکت پانچ ایران این ضعف را در کرکره های فولادی برطرف کرده است.

6-عمر بالا

عمر مفید کرکره های فولادی بیش از 20 سال می باشد که کارشناسان سن کرکره های فولادی را حداقل 30 سال تخمین زده اند و هرچه مراقبت از آن ها بیشتر باشد بیشتر عمر میکنند.

7-امنیت

درب های اتوماتیک که در ساخت آن ها از کرکره های فولادی استفاده شده است بالای سطح ایمنی را دارند زیرا این تیغه ها طوری طراحی شده اند که در صورت فشار وارد کردن تیغه ها در هم قفل شده و در بالا نمی رود.

8- عایق

کرکره های فولادی عایق هستند و عایق بودن آن ها باعث هدر نرفتن انرژی خواهد شد که در گذشت زمان باعث صرفه جویی در مصرف آن می شود.

اگر قصد خرید کرکره برقی برای پارکینگ ساختمان مسکونی، مغازه، گاراژ و .... را دارید به شما شرکت معتبر پانچ ایران را معرفی میکنیم که با سابقه ی درخشان آماده ی ارائه ی بهترین محصولات به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای استعلام قیمت و خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09123679680 , 02632800055
برای کسب اطلاعات درباره قیمت کرکره فولادی کلیک کنید.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | کرکره شفاف | کرکره سوراخ دار