کرکره فولادی 7 مزیت آن!

کرکره فولادی | کرکره برقی | کرکره ضد سرقت | تیغه فولادی

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مزایای درهای کرکره فولادی

بازار درهای کرکره در حال تغییر است. کرکره فولادی مدتهاست که با امنیت محافظت می کند ،
از ساختمانها در هر شکل و اندازه ، یعنی کارخانه ها ، واحدهای انبار ،کارخانه ها ،مراکز تدارکات
و سایر واحدهای صنعتی محافظت می کند. امروزه ، این درهای پیشگام می توانند مزایای مختلفی
را با ساختارهایی که شامل موارد زیر است:

کرکره فولادی | کرکره برقی | کرکره ضد سرقت | تیغه فولادی

لایه های عایق
سیستم های ایمنی
افزایش کنترل های گرمایشی
دفاع در برابر جوهای خورنده
محافظت در برابر تلاشهای با تجربه ورود اجباری
با درب های کرکره ای غلتکی مدرن ، یافتن نوع ایده آل برای کاربرد خاص شما بسیار آسان تر است ،
اما برخی از مزایای اصلی عبارتند از:

 

برای افزایش امنیت باید از کرکره های ضد سرقت استفاده کنید

کرکره ضد سرقت 
درب های کرکره ای با مقاومت استثنایی در برابر باد ، مقاومت ساختاری بسیار خوبی را ایجاد می کنند. ساختار جامد برای جلوگیری از بیشتر سارقان باتجربه کافی است ، در حالی که با کیفیت ترین درها می توانند در برابر تلاش های ورود اجباری مقاومت کنند. برای اکثر انبارها و کارخانه های ، کرکره فولادی یک لایه حیاتی از امنیت را برای محل ، افراد و دارایی آنها فراهم می کند.

 

قابلیت های ساده
سرمایه گذاری در یک در قوی ، اقتصادی و با دوام ، در صورتی که فقط مانع گردش کار شما شود ، معنی کمی دارد. خوشبختانه کرکره های صنعتی امروزی به سرعت و کارآیی کار می کنند ، در حالی که می توان آنها را با دستگاه های ایمنی و چراغ های راهنمایی مرتبط کرد تا استفاده بدون دردسر و ایمن را تضمین کند. بنابراین ، آنها می توانند در عین استفاده بهتر از فضا ، در بهبود دسترسی کارگران نقش اساسی داشته باشند. به عنوان مثال ، وسایل نقلیه می توانند درست تا درهای غلتکی پارک شوند ، بنابراین می توان بارها و بارها را به طور بارگیری کرد ، که برای انبارها و مراکز توزیع بسیار مهم است.

 

حریم خصوصی
بسیاری از مشاغل به درجاتی از حریم خصوصی احتیاج دارند و درهای زیادی وجود ندارند که از نظر جلوگیری از مشاهده تماشاگران در داخل کشور ، چه بسا به کرکره غلتکی نزدیک شوند. برای اطمینان از پخش نشدن صدا در خارج از ساختمان شما ، می توان از عایق صدا نیز استفاده کرد.

 

عملیات ساده
کارخانه ها ، آزمایشگاه ها ، نیروگاه ها ، کارخانه های شیمیایی و خطوط تولید همه نیازهای مختلفی دارند. با این حال ، کار ساده بسیار مهم است ، به خصوص با این کرکره های غلتکی که به طور منظم کار می کنند. پیش از این ، اکثر کرکره های غلتکی به صورت دستی و با استفاده از سیستم زنجیره ای انجام می شدند. با این حال ، مدلهای جدید معمولاً از عملکرد اتوماتیک پرسرعت برخوردار هستند و می توان آنها را از راه دور از طریق یک فرستنده دستی کار کرد.

 

حفاظت در مقابل آتش ( آمار کشور های خارجی )
آمارها نشان می دهد که در 2017-2016 بیش از 19000 مورد آتش سوزی
در مشاغل انگلیس رخ داده است که حدود 30٪ آنها عمدی بوده است.
در حالی که بخش صنعتی به دلیل ماهیت کار با خطر بالاتری از آتش سوزی روبرو است ،
آتش سوزی برای همه صنایع باعث هزینه های جان (و همچنین پول) می شود.
با مجموعه ای از کرکره های غلتکی با کیفیت بالا ، می توان گسترش آتش را محدود کرد ،
و از گسترش آن به سایر ساختمان ها و سایر ساختمان ها جلوگیری کرد.

کرکره فولادی | کرکره فول پانچ | تیغه فولادی | پانچ ایران

یک مزیت بزرگ نصب کرکره پنجره توسط پانچ ایران این است که تمام کرکره ها توسط افراد حرفه ای با سالها تجربه نصب می شوند ، بنابراین نیازی به تلاش نیست! اما ، این فقط یکی از مزایا است ، لیست 7 مزیت نصب کرکره پنجره را در زیر بررسی کنید.

 

  1. خانه شما را ایمن نگه می دارد
    با سرمایه گذاری در نصب کرکره پنجره می توانید خیال خود و خانواده خود را راحت کنید. کرکره های ما امنیت بیشتری را از متجاوزان به خانه فراهم می کند زیرا باعث جلوگیری از افراد متجاوز ، ایمنی وسایل و عزیزان شما می شود. این ایده آل برای کارگران شیفت کاری است زیرا معروف شده است که سارقین به تماشای املاک می روند تا ببینند صاحبان خانه چه موقع کار می کنند.

  2. شرایط سخت آب و هوایی را مسدود کرده و در هزینه های برق صرفه جویی کنید
    نصب کرکره پنجره به شما کمک می کند تا شرایط سخت آب و هوایی را با استفاده از فناوری عایق بندی که در کنترل دمای داخلی شما کمک می کند ، مسدود کند. این امر به شما در صرفه جویی در هزینه های برق کمک خواهد کرد زیرا نیازی نیست که به همان اندازه به بخاری یا تهویه هوا اعتماد کنید.
  3. نور خورشید را کنترل می کند
    اکنون می توانید فیلم ها را بدون انعکاس خورشید بر روی صفحه نمایش خود در طول روز و با نصب کرکره پنجره ، تماشا کنید. این امر همچنین به شما کمک می کند تا گرمای شدید تابستان را در ماه های گرمتر حفظ نکنید و به شما کمک می کند تا گرمای ناشی از نور خورشید را در طول شب های زمستان حفظ کنید. 
  4. قابل تنظیم متناسب با طراحی خانه شما
    ما می توانیم کرکره پنجره خود را مطابق با هر طرح ، شکل یا زاویه پنجره شما تنظیم کنیم. ما همچنین می توانیم کرکره های خود را متناسب با مشخصات طراحی ، رنگ بندی و نوع ساختمان شما تنظیم کنیم. همه نصب ها آسان است و ما می توانیم کرکره های پنجره را تعبیه کنیم بنابراین دیگر نگران این نباشید که جعبه دنده قابل مشاهده زیبایی خانه شما را خراب کند
  5. حفاظت از آتش سوزی
    برای کسانی که در مناطق آسیب پذیر در برابر آتش سوزی زندگی می کنید ، پانچ ایران می تواند کرکره های فولادی  را با درجه بندی حداکثر 40 BAL نصب کند ، که به عبارت دیگر از جگرهای ناشی از باد محافظت می کند و همچنین تا 40 کیلو متر مکعب در معرض گرما است. ما یک دسته میل لنگ فلزی را به عنوان یک ویژگی ایمنی اضافی در نظر گرفته ایم که در صورت آتش سوزی عملیاتی می شود. 
  6. حریم خصوصی اضافه شده است
    با نصب کرکره پنجره ، کرکره ضد سرقت می توانید چشم همسایگان فضول و رهگذران را دور نگه دارید تا احساس حریم خصوصی و امنیتی بیشتری به شما بدهد.
  7. گارانتی منحصر به فرد برای پانچ ایران
    ما در پانچ ایران برای پوشش هر مشکلی که در 5 سال اول نصب داشته باشید ، ضمانت بی قید و شرط ارائه می دهیم. اگر مشکلی دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که بدون هیچ الی هرگونه مشکل شما را برطرف و رفع خواهیم کرد.

کرکره فولادی همچنان در خط مقدم طراحی و توسعه کرکره غلتکی  برای مشاغل در سراسر جهان قرار دارد که مناطق مهم انرژی ، بازده ، امنیت و آتش را در بر می گیرد. اگر می خواهید در مورد مزایای درب های کرکره ای بیشتر بدانید ، یا می خواهید کاتالوگ محصولات ما را جستجو کنید ، بهتر است امروز با یکی از اعضای تیم پانچ ایران در تماس باشید. با در نظر گرفتن اهداف ، بودجه و فرآیندهای شما ، می توانیم شما را از طریق محصولات متناسب با نیازهای شما راهنمایی کنیم.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای تعیین قیمت کرکره برقی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم: 1- جنس تیغه کرکره: تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف آلومینیومی و

خرید کرکره برقی
کرکره برقی

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی می تواند به بالا رفتن سطح امنیت ساختمان کمک نماید. داشتن امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های بشر در طول تاریخ

خدمات ما

(کرکره فولادی ، کرکره فول پانچ ، کرکره شفاف ، کرکره سوراخ دار)

کرکره فولادی | پانچ ایران |